Математикадан ашық сабақтар мына сілтеме бойынша берілген: Сілтемеге өтіңіз

Ашық сабақ (математика бойынша ашық сабақ) — бұл орындау және нақты қызметкерлер сабақ арасындағы нәрсе. Ашық сыныпта оқушыларды оқыту оқытушылардың білімі мен дағдыларын аралас болуы тиіс. Бұл біріктіру тек ашық сабақ барысында орын алуы тиіс емес, бірақ, мұғалім мен оқушының арасындағы қарым-қатынас ай бойы қалыптасады.

Ал егер мұндай байланыс анықталған, бірақ көптеген мұғалімдер ашық сабақ қорқады, әсіресе жас болып табылады. Ал бұл, атап айтқанда, тақырыбына ашық сабақ негізінен ақпарат (мысалдар мен материалдарды) болмауына байланысты.

математикадан ашық сабақтар

Және де сайттың осы бөлімі ашық сабақ көмектесу үшін арналған.

Мұнда Сіз таба:

— (Жоспар және егжей-тегжейлі сипаттамасы) математика сабақ ашу Дайын

— Бағдарлама 5,6,7,8,9,10,11,12 сыныптары бойынша түрлі тақырыптар бойынша ашық сабақтар мысалдары

— Ашық сабаққа қажетті міндеттері

— (Берілген тақырып бойынша мысалдар, қызықты және қызықты тапсырмалар, тарихи мен тұсаукесерлер) ашық сабақ жүргізу үшін қажет болады материалдар

— Әртүрлілік ғана емес ашық, сонымен қатар математика қалыпты сабақ түрлі тақырыптар бойынша тарихи ақпарат.

Сондықтан, сайт сіздің назарыңызға туралы ашық сабақ келтіру үшін «Бейбітшілік сабағы». Іздеу сайтында немесе құқығы болып табылады жоспарын пайдалану — сіз ештеңе жіберіп үшін.


Математикадан ашық сабақтар — біреу оқушылары мен олардың мұғалімдерін қосымша осы кез келген сабақ болып табылады. Және т.б. сертификаттау, әкімшілікті келуге, шақырылған ата-аналар, мектеп психологы,: себептері ашық сабақ көптеген болуы мүмкін Сабақ ашу үшін табысты болды және оны мадақтаған, ол кішкентай бөлшектер назар, жақсы жоспарын жасау қажет.
Мүмкін, сіз олардың ашық немесе жай математика сабағында қысқаша жасау менің ескертулер мен математика сабақтар дамытуға көмектесе алады. Менің ойымша, ашық сабаққа — оқу курсы оқытушылары үшін, ол араластырады, жаңа жолдарын сіздің жұмыс қараңызшы болады тағы да мүмкіндігі болып табылады, ол, оқыту шығармашылық процесінде «қатысады алу» мүмкіндігі құндылықтар қайта бағалау болып табылады.
Менің сабақтарында, менің ойымша, бұл қажетті балалар олардың көпшілігі тәжірибелі және математика оқытудың қиындықтарды еңсеру үшін психикалық қабілетін жақсарту үшін оның қабілетін, математика тамаша жағын жүзеге асырылуда қызығушылықпен үйрену үшін барлық мүмкіндіктерді пайдалануға қарастыру. Мен сабақ дәстүрлі емес нысандары пайдалануға және олардың әрқайсысы олардың білім, даму, білім беру мақсаттарына шешсе тақырыптар Сондықтан, кейбір. Бұл сабақтар, сабақ-саяхат-ойын сабақ ретінде сабақ конференция, сабақ викторина, сабақ-дәріс, сабақ-офсеттік, қайталау сабақ аукцион қорытындыланып сабағы, сабақ-конкурс-класс мәселені үйренді болып табылады.
Зерттеу Ойын мұғалім мен оқушының өзара іс-қимыл ұйымдастыру ықпал етеді. Ойын барысында студенттер әдеті, назар дербес ойлауға, фокус дамыту, білімге деген ұмтылыс. Жігерленген, студенттер қиял, олар оқыту түсінеді үйренуге, жаңа жаттап, идеялар толықтыру ерекше жағдайларда бағдарланған, ұғымдар, дағдыларын дамытуға емес. Студенттердің Тіпті ең пассивті Досына мүмкіндік емес, оның ең жақсы істеп, үлкен ниетімен ойында енгізілген.
Math ойындар математиканың негізгі барысында алған білімдерін толықтырады және тереңдету, шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға, пән бойынша студенттердің қызығушылығын дамыту, ақыл-ой белсенділігін ынталандыру. Ойын технологиясы шығармашылық және барлау деңгейде студенттердің жұмысы, сонымен қатар математика оқуға күнделікті қадамдар ғана емес, қызықты жасауға мүмкіндік беретін, оқыту ең бірегей нысандарының бірі болып табылады.
Өз жұмысының нәтижелерін Enjoy, сіздің студенттер дұрыс болады, тіпті егер мен сындарлы сәтсіздіктерге қарап үйретеміз. Теріс тәжірибе кейін — ол сондай-ақ тәжірибе. Бұл жұмыс көп болады. Сәттілік тілейміз!

загрузка...