Желілік өнім ритейлері, мерчендайзинг ерекшеліктері (Дипломдық жұмыс)

Жұмыстың типі: Дипломдық жұмыс, 75 беттен жоғары

Пәні: Менеджмент

Мазмұны

Кіріспе

1 Тарау. Ритейлдегі мерчендайзинг негізі

1.1. Мерчендайзинг арнайы маркетингтік технология есебінде

1.2. Бөлшек саудаға мерчендайзингті кіргізудің мақсаты, тапсырмалары мен шарттары

2 Тарау. Желілік өнім ритейлері үшін мерчендайзингдің ерекше әсері туралы Beetl жарнама агенттігі мысалы негізінде


2.1. Beetl жарнама агенттігінің негізгі маркетингтік қызметі

2.2. елілік өнім ритейлері мерчендайзингіндегі Beetl жарнама агенттігінің заманауи тәсілдері мен құралдары

3 Тарау. Отандық ритейлде Beetl жарнама агенттігі мерчендайзингін дамыту жолдары

3.1. Beetl жарнама агенттігінің маркетингтік қызметін жандандырудағы мәселелер

Қорытынды

Қолданылған әдебиеттер тізімі

Қосымшалар

Дипломдық жұмысты тапсырысқа жазу бағасы 35000 теңге. Тапсырыс беру үшін kenester.kz@mail.ru почтасына жұмыстың атауын жазып жіберіңіз.

загрузка...