Дұрыс тамақтану негіздері.  Диетаға қанша уақыт шыдауға болады? Диетаның біздің денсаулығымызға кері әсерін тигізбейтініне қаншалықты сенімді болуға болады және диатаға отырғанның өзінде тамақ ішпей қанша уақыт шыдауға болады? Диета — диетаға шыдай алмай оны тоқтату — қайтадан диета — бітпейтін бір-біріне жалғасып жатқан шеңберлі тор. Біздің сіздерге айтқымыз келген кеңесіміз немесе құпиямыз мынада: толық көлемде тамақтана отырып та, дене бітіміңізді қалыпқа келтіруіңізге, артық майдан арылуыңызға, денсаулығыңызды жақсартуыңызға болады. Мұндай кереметтерді жүзеге асыруға көмектесетін бұл — дұрыс тамақтану.

дұрыс тамақтану

Көп жаза бермей бірден іске көшіп сіздің бойыңыздағы артық салмақты диетаға отырмай-ақ жоятын керемет әдістерді ұсынайын. Бірақ ең алдымен мынаны ұғып алу керек: дұрыс тамақтану — аз уақытқа созылатын диета емес, бұл өмір сүру образы. Және сеніңіз бұл сізге пайдалы әрі жағымды.

Алдағы уақытта мен сіздерге денсаулығызды жақсартуға көмектесетін нақты кеңестерді сайтқа жазатын боламын. Сондықтанда біздің сайтқа кіріп, кеңестерімізді оқитын тұрақты оқырманға айналады деген сенімдемін.

Сонымен, дұрыс тамақтану ережелері:


1. Жиі әрі аз-аздан тамақтану (әр 2,5 — 3 сағат сайын тамақтану. 1 күнге 5-6 рет тамақтану қажет);

2. Рационда белоктың, майдың және көмірсутегінің болуы;

3. 1 күн ішінде тұтынатын майды, белокты және көмірсутегін өз организміңіздің қалауына қарай ыңғайластыра қолдану;

4. Таза су (күніне 2 литрден жоғары мөлшерде су ішу керек);

5. Таза тамақ (жартылай фабрикаттардан, тез дайындалатын тағамдардан және тәттіден бас тарту);

6. Калория нормасын сақтау.

Сіз жоғарыдағы дұрыс тамақтану ережелерін ұстана отырып, артық салмақтан қиындықсыз арыласыз деген сенімдеміз. Бұл жерде тәттіден мүлдем бас тарту туралы жазылмаған. Дегенмен тәттіні аз қолдану немесе мүлдем қолданбау сіздің денсаулығыңызға пайда әкелер еді. Сіз тек пайдалы тамақтарды жеуіңіз керек. Асты денсаулыңызға пайдалы дәрумен деп қабылдаңыз. Асты тұтыну сіздің денсаулығызды құртатын қаруға айналмауы тиіс.

Әрине, дұрыс тамақтанып қана қоймай, спортпен шұғылданып, бой жазу жаттығуларын жасап тұрсаңыз сіздің денсаулығыздың жақсарып, артық салмақтан арылар едіңіз. Дегенмен сіз бірден арықтап кетпейсіз. Оны өзіңізде білетін шығарсыз. Бойыңыздағы артық салмақ сізге бір күн ішінде келмеген болар. Сол секілді оны жоюда бір күндік іс емес. Сіздің организміңіз тазаланып, қалыпқа келу үшін уақыт қажет болады.

Аз уақытта арықтай алмасам пайдасы қанша деп дұрыс тамақтанудан бас тартпаңыз. Бірден арықтамасаңыз да дұрыс тамақтану сізге сергектік сыйлайды. Таңертең ұйқыдан тұрғанда күліп тұратын боласыз.

 

загрузка...