Денсаулықты қалай сақтау керек?
http://youtu.be/hKByCsDNhMA
Мен мүлдем жүрегіңді сақтау үшін қалай білемін. Оның ақыл қолдау (немесе, керісінше, ми қыртысының және нормативтік функцияларды орындауға подкорковых құрылымдардың қолдау үшін), ал ұзақ уақыт өмір сүріп, қалай.
1. ықтимал және шағын мөлшерде аз сияқты шегуге және алкогольге ретінде зиянды әдеттер, жоғары беріңіз. Етжеушілік аптасына 2-3 рет ең болуы мүмкін. Көкөніс, жеміс-жидек, соя, асқабақ, жүзім, бақша тұтыну туралы, ешқандай шектеулер, ықыласпен жейді. Күнбағыс дәнектері, сондай-ақ пайдалы. Сүт және сүт өнімдеріне қатысты, тым, объедаться емес. Бір мезгілде бір, аптасына бес күн, және жақсырақ пісірілген бар болса Жұмыртқа, зиян әкелмейді. Сұлы — тамақ. Тазартылған қант жоюға тырысыңыз. Тәтті емес болса балмен қантты алмастыра алмайды. Ең дұрысы, аптасына бір күн бар, ештеңе, тек суды ішеді.
2. оң әдеттер ғана көп, және жаман әдеттерден алуға емес дарыту көріңіз.
3.Soblyudayte ұйқы. Дене көңілді болу үшін қажет, сондай-ақ көп ұйықтайды. Бұл арман туралы Менің пікірім. Ұйқы кезінде, ми түрлі процестер орын алады. Дәлірек айтқанда лимбиялық жүйе басқару элементтері және біздің органдар мен организм жүйелерінің жұмыс істеуін және функциясын реттейді. Бұл қалпына келтіру процестер, сондай-ақ иммундық жүйесі болып табылады. Бодрствования, түзету процесі іс жүзінде мүмкін емес. Сезім тарапынан ми мен сонша жүктеме бастап. Ол сырттан түсетін барлық сигналдарды жауап қажет. Керісінше, осы сигналдарды ұйқы кезеңінде ми және подкорковых құрылымдардың органдар мен организм жүйелерінің korrellyatsii кешенді процесін жүргізуге мүмкіндік беретін, әлдеқайда аз болып табылады.

4. объедаться бермеңіз. Жеңіл аштық сезімін кестеден кетуге тырысыңыз. Сіз болады қанықтыру 12 минут сезімі — 10 екенін есте сақтаңыз. Таныс және қарапайым тамаққа. Баяу Eat, барлық мұқият жуют. Ол пайдалы және қоректік заттардың көп үнемдеуге мүмкіндік береді, ұзақ термоөңдеу өнімді тигізбеңіз. Жолда жемейді. Бұл жаман әдет болып табылады жолда бар. Ал бір шындықты есте «Адам өмір сүру үшін жейді, жеуге өмір сүріп емес.»

— Мәтіндегі табылды қате? Белгілеп, неғұрлым бірнеше сөздер, Ctrl + Enter
— Сіз мақаланы немесе ұсынылған ақпараттың сапасын ұнайды? — Бізге жазыңыздар!

5. олар сізге емес, пайдалану, эмоциялық дауларды айналысуға тырысыңыз. Сөздің әр мағынасында, кез келген жағдайда, сізге пайдаланатын кез келген кім, жол бермеңіз. Сіз біреу сезсеңіз — Егер пікірін қолдануға нәрсе, психологиялық жолын кесу тырысады, шығуға тырысамыз. Бұл мүмкін болмаса, не сіздің күні туралы ойлануға, ойша қадамға көріңіз.

6. біз білеміз, қозғалыс өмір. Жаяу мүмкіндігінше серуендеу. Сіз күнделікті 8 алсақ — 12 км, сіз көптеген денсаулық сақтау проблемаларын аулақ болады. Бұл гүлденген өтеу мерзімі және жасына үшін билет ретінде қызмет ететін болады.


Сіз осы қарапайым ережелерді орындаңыз болсаңыз, атеросклероз, склеродермия, қызыл жегі, түйінді периартериит сияқты ауруларды болдырмау мүмкін. Ісік аурулардың тәуекел азайтады. Жад және барлау жасына дейін жалғасады. Денсаулық адам болуы мүмкін, ең бастысы болып табылады. Қалай адамдар осы өмір өмір сүруге келеді, бұл, әрине, оның жағдайы болып табылады. Бірақ сіз аурухана төсек сіздің өмір сүру сапасы өмір сүріп, және мүмкін емес, сондықтан егер неге осы мүмкіндікті пайдалана емес. Бәрі сенің қолыңда.
Тиісті шүбә пен жалқаулыққа ғана жетпес арман — салауатты өмір салты азаматтардың, тамаша тобы бар. Менің оқырмандар арасында бірде-бір бар деп сенеміз.
Таза ауада және күнделікті жүзеге асыру туралы Көпшілігіміз ғана әдеттегі офистік орындық отырған, компьютер экранынан оқыды.
Және бұл олар үшін, біз отырықшы өмір салтын салдары туралы айтуға, аспаздық колледждер аяқталатын, қосымша сағат талап, және сіздің диета сау жасауға қалай айтып емес түсірілім видео курстарын жаттығу болып табылады.
Бірақ біз жиі, «қарапайым» деген кеңес естиміз «әрбір адам үшін емес,» және «жарамсыз». Ал адамдар «жақсы метаболизмі.», Лайықты нысанда «көп ақша» «тым көп уақыт» өздерін ұстау және кім Ал сүйікті джинсы қайтадан бекітілген.
Мен жұмыс уақыты бес минут іш пыстыратын қалуға тырысады және он қарапайым кеңестер жалқау болып табылатын тоқтату және өз денсаулығы айналысуға емес, сылтау табу үшін беремін.
1. Slim және ақылды адамдар — бұл шын мәнінде атымнан болып табылады. Үздік өкпе «көп қозғала және переедание тоқтату», ешқандай пластикалық хирург жұмыс істемейді Себебі. Май сиқырлы сорпа тарата емес және тағамға биологиялық активті қоспаларды көмегімен қож түрінде пайда болмайды. Аптадан кейін күн сайын, апта — Ол қозғалысы туралы жұмсауға тиіс. Айына екі-төрт килограмм жеткілікті, ол мүмкіндігінше тезірек қайтып барғысы жоқ.
2. «жақсы» және «жаман» метаболизм болмайды. Бірақ кейде Кушетка мен бәліш махаббат туындаған зат алмасуды бұзды. Егер сіз жақсы істеу болса, салмағын жоғалту емес — артық салмағы бар проблемаларды кейбір гормондық жүйесінің бұзылуы туындаған, өйткені эндокринолог кіріңіз. Бірақ ол қарастырылады.
3. эталон бола бермейді. Журнал суреттерде пірі — графикалық редакторлар қайта өңдеу әсері. Кино жұлдыз сияқты бөкселерін дерлік ешкімді айдауға мүмкін болғанымен. Есік сіз — баспалдақтар — үздік құралдарын тосын.
4. Салауатты тамақтану — ғана емес, бай үшін. Сіз шошқа иесі болмасаңыз, майсыз тауық әрқашан шошқа қабырғаның қарағанда жақсы сатып алу болады. Отбасында салат ыдысқа қасық емес, әр пластина қосылған болса бірнеше ай үшін жеткілікті зәйтүн майын бөтелкесі,. Уақытта пайдалы бірақ Өйткені, ол, жоғары калориялы сало болып табылады.
5. Салауатты өмір салты — бұл барлық ләззат бас тарту болып табылады. Кейде, тәттілерді жесек өзіне гамбургерлер сатып алуға және сіз қарқынды дәмдік сезіну мүмкін емес, егер шұжық ысталған. Бірақ мүлдем zhirouglevodnuyu диетаны алмайды. Оларды бітеп емес, дәмдік рецепторларға қылықтарын Better.
6. Күнделікті дене белсенділігі бос уақыт сізді қиюға болмайды. Ол «бөліп пілді жейді.» Болады 20. сияқты көптеген Ал жұмысқа қалған, былайша айтқанда, өмір — . Әрине, ол метро кептелісте trudging автобуспен озып әрекеті, ол 100-ден астам калория, баспалдақпен жоғары өрмелеуге жұмсалған бір ғана минут өртеп құрайды табылды
7. нашақорлық әрқашан қалдыра алады. «Мен темекіні тастауға мүмкін емес» — бұл жай ғана ақтауға болады. Темекісіз немесе шарап ешкім шыны қайтыс болды. Бірақ олармен — өте тіпті.
8. басқа келеке-мазақ емес бойтесь. Оның денсаулығына қамқорлық кез келген жастағы және дене бітімі бар ер адам, өздері оң қарастыру заңды құқығы бар.
Еркектерге арналған 9. Бөлек кеңес. Егер дене тестостерон өндіруге бар екенін есте сақтаңыз, бірақ сыра өңделген емес. Сондықтан, диван мен теледидар — емес сіздің әдісі. Бірде-кеншілер немесе культуристов баруға қажеттілігі — таңертең елде немесе сауықтыру жүгірумен туралған отын адам сезінемін жеткілікті.
Өз өмірінің әрбір күні бақытты сәттер 10. қараңыз. Өйткені, бақытты адамдар ұзақ өмір сүреді және сау.

загрузка...