Америка құрама штаты әуеракеталық-ғарыштық өндіріс саласы

Мазмұны:

1. Aviaraketno және ғарыш өнеркәсібі (жалпы сипаттамасы) ............ .3
2. авиация саласындағы ....... ................... ................... ............... ...3
АҚШ-тың ғарыш саласының aviaraketno 3. орталығы ........................... .4
4. АҚШ-тың аэроғарыштық компаниялар мен олардың логотиптер ....................................... ... 6
4.1Боинг…………………………………………………………………………………6
4 Өнеркәсіп құрылымдық өзгерістер 8 ... ....................................................
9 ................................. ғарыш саласының 5 перспективалы бағыттарын
11 ................................. АҚШ аэроғарыштық өнеркәсіп 6 мәселелері

Америка құрама штаты әуеракеталық-ғарыштық өндіріс саласы ғылыми қамтымды өнеркәсіп vyso¬kotehnologichnoy астам ғылыми және ғылыми-техникалық әзірлемелер мен ірі инвестицияларды талап етеді болып табылады. ARKP ғылыми және ғылыми-технологиялық революция дәуірінде пайда инженерлік салалық және біріктіруші бұрын жаңа зымыран және ғарыш авиация саласын құрылады. Өнеркәсіп құрылымында ұшақтар мен тікұшақтардың, ракеталық, ғарыш кемесі өндіруді, қозғалтқыштар, авиациялық-өлшеу құралдары және басқалар өндіру қалпына келтіру. Podotrosley толық жинағын тек бірнеше экономикалық дамыған елдер бар. Сондықтан, тек дамыған елдер (- $ 20 негізгі жолаушылар әуе кемесі 1 кг орташа құны 1000 АҚШ долларына, ал көліктің 1 кг құны) оның барлық өнім түрлерін өндіруге қабілетті.
Барлық ARKP өндірістік — техникалық қызметкерлер құрамының жоғары үлесі және білікті rabo¬chih қарқынды жоғары технологиялы еңбек. Ресей, АҚШ және ЕО — — әлемдік нарықтың қажеттіліктерін кең ауқымды дамыту және өндіру aviatsi¬onnoy және ғарыш технологиясын қамтамасыз зерттеу және тәжірибелік нысандары, конструкторлық бюролар және pro¬myshlennye бизнес әлемде тек үш орталықтары бар.
Салдарынан аз мөлшерде (- шамамен бір мың бар Жыл сайын, тікұшақтар — . 600-1000 ұшақтарда) өндіріледі өнімге, күрделілігіне Hi-Tech өндірістік процесс. (Тіпті тек 3-4 фирмалардың naschity¬vaetsya жетекші елдерде) оның жоғары монополияны анықтайды ot¬rasli капитал қарқындылығы жоғары дәрежесі.
Ірі кәсіпорындар орналастыру үшін ғылыми-зерттеу институттарының жағдайы ірі қалалар елдердің harakter¬no тарту аясында ARKP. Сондықтан мұндай zainte¬resovannost фирмалар, әскери және стратегиялық ойларын сияқты басқа факторлар, әсер, және.
Мүмкіндік әуе көлігі қызмет сенімділігі мен қауіпсіздігін жоғары талаптар болып табылады. Бұл жаңа әуе кемелеріне арналған куәлікті алу үшін жер үсті және ұшу сынақтар көп мөлшерде қажеттілігін тудырады. Сияқты жұмыс 5 дейін ұзақ уақыт талап етеді — 7 әуе кемесінің, ұшу және навигациялық жүйесі мен 10 дейін агрегаттары — 12 жыл — қозғалтқыштың. Мұндай даму уақыты ірі және ұзақ мерзімді инвестицияларды талап етеді. АҚШ-та, ресми мемлекеттік қолдау, жаңа технологияларды дамыту бюджеттік қаржыландыру арқылы жүзеге асырылады. Baker институтының (АҚШ) айтуынша, барлық мемлекеттік субсидиялар шамамен 50% аэроғарыштық өнеркәсіп -ды құрады. Нәтижесінде, осы салада жалпы R & D шығыстар шамамен 70% (шамамен 20 млрд. Доллары. Жылына) мемлекеттік қаржыландыру байланысты. (1)
Авиация саласы.
авиациялық өнеркәсіп бойынша өнеркәсіп салаларының әскери ретінде құрылған, тек кейінірек өндірілген және азаматтық әуе кемесінің (ірі жолаушылар ұшақтарда және ұлттық экономиканың қажеттіліктері үшін қажетті шағын ұшақтар мен тікұшақтар) керек бастады.
Қазіргі уақытта, ұшақтар мен тікұшақтар бүкіл әлем бойынша 20-дан астам елінің, бірақ егер-кодтау Бүкіләлемдік авиация АҚШ-та.
ARKP туралы деректерді талдау түрлі елдердің, тіпті өнеркәсіптік өндіру және авиация және аэроғарыш технологиялар, және осы pro¬izvodstve қатысушы фирмалардың саны бойынша айтарлықтай айырмашылығы екенін көрсетеді. Саласындағы ең ірі фирмалардың бірі бойынша және Америка Құрама Штаттарының олардың сату алыс алда болып табылады. АҚШ-тың азаматтық авиация әлемдік нарықта 2/3 бақылайды. Тек компанияның «(» — «Mc Donnell» McDonnell Douglas, 1997 жылы Boeing «(» Боинг «), 388 кемелерді салынды. Том H. 55 департаменті шығарған»).
АҚШ, трансатлантикалық бірлестіктер өз шекараны ашуға дайын «ойыншылар» әлемдік ауқымда пайда тең про қорғасын және шетелдік фирмалардың АҚШ компанияларының сатып алу ARKP үшін мүмкіндіктер жасайды. «ВАДА» табысы аз пайда болады — Мұндай тактика қамтамасыз ету Еуропалық аэроғарыш және қорғаныс компаниясы «Еуропалық аэроғарыш және қорғаныс компаниясы» жоспарлы қалыптастыру көмектесе алады.
Aviaraketno АҚШ ғарыш саласында қызметкерлер саны Батыс Еуропаға қарағанда 3 есе жоғары. Бұл ел АҚШ... 1997 жылы, осы секторда ірі ТҰК сату ден астам $ 200 млрд құрады (әлемде 54% pro¬dazh авиациялық техника тиесілі, және аэроғарыштық өнімдері әлемнің 20 елінде 80-нен астам компаниялар proizvodi¬li ). АҚШ-тың жетекші компаниялар әр түрлі мақсаттар әскери және азаматтық әуе кемелерін (шығаратын «Боинг» («Боинг») және «McDonnell» («Me Donnell Дуглас») — негізінен ұшақтарда, «Lockheed Martin» («Lockheed Martin») және «Northrop Grumman» («Northrop Grumman») — ... voen¬nuyu техника және т.б. D әлемдік авиация саласында Олардың рөлі өте жоғары Батыс Еуропа НАТО елдерінің көпшілігімен АҚШ авиациялық жабдық болып табылады.
Аэроғарыштық өнеркәсіп yavlya¬lis «Боинг» (АҚШ), «Lockheed Martin» (АҚШ) және «Біріккен технологиялар» (АҚШ (сату) әлемнің журналының «Фортуна» сәйкес, 1998 жылдың соңында ірі трансұлттық компаниялар ).
Ғарыш саласының aviaraketno негізгі орталықтары көптеген мемлекеттердің қол жетімді. Лос-Анджелес — Алайда, Тынық мұхит жағалауында мемлекеттер, әсіресе Калифорния, АҚШ «капитал aviaraketno кеңістігін» көрсетеді.
АҚШ-тың ғарыш саласының aviaraketno орталығы.
Калифорния басты өзегі өнеркәсібі — бұл, сөзсіз, әскери қару-жарақ өсті саласы болып табылады, әсіресе, соғыстан кейінгі жылдар Оңтүстік Калифорния одан әрі экономикалық дамуы үшін тағы бір өте қуатты ынталандыру болды. Мұнда Тынық мұхит АҚШ-тың әскери операцияларының негізгі театр болған кезде, Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде ірі көлемде жылы туған, әскери өнеркәсіп сойқан пропорцияларды өсті және көп тармақталған кешенінде әзірледі.
Бұл кешеннің өзегі — aviaraketno және ғарыш өнеркәсібі (ARKP), тікелей 135 мың жұмыс жерде адамдар ¼ барлық әуе кемелеріне және еліміздің Зымыран технологияларын жартысына жуығы өндіретін өз ірі (көбінесе ірі) компаниялар, барлық дерлік ірі корпорациялар секторы бар. бәлкім, тек «Боинг», қоспағанда, сондай-ақ фирма субмердігерлік арқылы өз тапсырыстарын шамамен төрттен Оңтүстік Калифорния жібереді. Облыста 10 мыңнан астам, үлкен бар. Қызметкерлері, бас зауыты, «McDonnell Douglas» (Бурбанк қаласында) (Long Beach) L «Lockheed» ұшақтарын әскери-көлік авиациясына шығаратын. «Білінбей» бомбардировщика «Stealth» прототипі — Hawthorne жылы «Northrop» ең тауарлық экспорт боец ​​«Жолбарыс» өндіреді, ал Pick-Rivera, зауытта, «Форд» сатып. El Segundo бас dompleks штаб-пәтері мен зертханалар корпорациясы болып табылады «Роквелл Халықаралық».
... Зымыран өндірісі зымыран қозғалтқышы, үлкен Сан-Диего (қанатты зымыран «Tomahawk») 8-10 мың. Жұмысшылардың, зауыттар «General Dynamics» және Помоне (әр түрлі кеме зенитті-зымыран) арқылы «Роквелл» ұсынылған Canoga Park, өсімдік РТ Хантингтон кеселі «McDonnell Douglas». Өте аз жерде және ғарыштық технологиялар өндіру бойынша зауыттар — мысалы, «Аполлон» негізгі элементтері жиналған және қазір «шаттлы» (. 12 мыңға жуық қызметкерлері), немесе сол компанияның зауыт үшін бірлік істеу Даун зауыты «Роквелл», сондай- навигациялық жерсерік қабылдау Seal Beach, «Навстар».
... Соңғы әскери-өнеркәсіптік хаб Палмдейле соңғы жылдары өсті — шөл солтүстік Лос-Анджелестің, ұзақ Үлкен Лос-Анджелес облыс үшін жаңа халықаралық әуежайын салу жоспарлап отыр San Gabriel жотасының үшін. Палмдейле шетінде орналасқан ескі мемлекеттік зауыты саны 42, қатты бомбалаушы B-12 оның қалған бірінші орын өндіріс «трансфер» кеңейтілді және қазір жаппай өндіру үшін «Роквелл» жалға. Болашақ Bomber «Stealth» шығаратын зауыт салу Кейін фирмасы «Northrop», «Lockheed» кері Burbank өндірістік патрульдік ұшақ P-W «Орион» және барлау әуе кемесінің (атышулы U-2 негізінде) TR-1 әкелді.
Issue ... компоненттер мен қосалқы бөлшектер өндірісі үшін қосалқы кәсіпорындар қатты базалық жиынтығы Оңтүстік Калифорния негізделген дайын әуе кемелері. Олардың арасында Chula кәсіпорын «Rohr Industries» сияқты шынымен алып зауыттар Vista 7,5 мың. Қызметкерлері (ол оны өндіру төрттен Сіздің жеткізіледі атап өткен жөн. «Боинг» үшін). Бұл саланы қызмет көрсететін 200-ден астам жұмыс мың қуатты радио-электрондық өнеркәсіп өсті People, олардың жартысына жуығы — . Байланыс және үшінші құралдарын өндіруде — электрондық компоненттері өндірісінде. Бұл сала профиль, ол көптеген қалаларында ағады Orange County, негiзгi мамандандыру болып табылады
Boeing негізгі мұраларды — маңызды рөл мен Сиэтл ойнатады.


АҚШ-тың аэроғарыштық компаниялары

Sokr.naim. Компания Бренд
Bell Bell Aircraft Corp.

Боинг The Boeing компаниясы
Boeing
Convair Convair

Douglas Douglas Aircraft Co. DC
Fairchild Fairchild Hiller Corp.
GD General Dynamics Corp.

Grumman Grumman Aerospace Corp.
Hughes Hughes Aircraft Co.

Lockheed Lockheed Aircraft Co.
L
LTV LTV Aerospace Corp. (Линг-Temco-Vought)

MD McDonnell Douglas Corp.
MD
НАА Солтүстік Америка Авиация Inc.
NA
Nortrop Nortrop Corp.
Қазақстан Республикасы Қазақстан Республикасы авиация Corp.

Роквелл Rockwell International Corp.
Boeing.

Компания ол АҚШ-тың әскери-теңіз флоты чиновник, мырза Конрад Vesterveldt екі poplavkami.V 1920 олардың Seaplane Екі «B және C» дамыған бірнеше айдан соң Уильям E.Boingom (1881—1956) құрылды жыл компания пошта жеткізуге моделін 40 және басқа да ұшақтар салды, сондай-ақ әскери samoletov.V 1928 бірнеше модельдері компания Уильям Е. Boeing төрағалығымен әуе және авиация салаларының үлкен санын біріктіреді «біріккен авиациялық және Transport Corporation», құрамына кірді. 1934 жылы жаңа монополияға қарсы ережелерге сәйкес, өндірістік ұшақ әуе көлігі бөлініп берілді, «Боинг», акционерлік қоғам болып қайта, үш компаниялардың бірі (басқа екі «Біріккен болды» United Aircraft End жүргізуші «жою кейін біріктірілді болып Airlines «және» Біріккен Aircraft «)
Компания «Боинг» Вашингтон барлық басқа компаниялардың астам адам жұмыс істейді, және бұл коммерциялық реактивті ұшақтардың өндірісі бойынша әлемдік көшбасшы болып табылады.
Соғыстан кейінгі жылдары, компания өзінің әскери дамуы жалғасуда, коммерциялық авиация қарай бұрылып, 1958 жылы пайдалануға берілген және mire.Kompaniya бүкіл танымал жоғары алды алғашқы американдық реактивті лайнерінде «Боинг-707», 1954 жылы -55 жылдары дайындалған жоғары өнімділік коммерциялық ұшақты одан әрі дамыту бірқатар іске қосылды. Олардың арасында бас trehdvigatelny (1964 жылы ұсынылған) «Boeing 727» және 747 (1970 жылы пайдалануға берілген) болды. 1980-жылдардың басында, еуропалық және американдық отандық бәсекелестікті ұлғаюына жауап, «Боинг» төменгі отын шығынын бар және жұмыс аз экипаж қажет ететін екі жаңа үлгілерін, 757 және 767 таныстырды. Коммерциялық ұшақтарда «Боинг» 20 ғасырдың соңына ол АҚШ-тың ірі экспорттаушылар құрады.
1960 жылы «Боинг» сатып алынған компания «Вертол Aircraft» vertoletov.V 1960 әлемдегі ең ірі тәуелсіз өндіруші, ал компания әзірленген және Айдың зымыран «Apollo / Сатурн» және бірнеше маңызды ай орбиталық strupeney бірінші кезеңін салынды. 1980 жылы компания құрлықаралық баллистикалық зымыранды «MX» және әуе кемесінің іске қанатты зымырандар әзірледі. «Боинг», сондай-ақ жүйе «AWACS» өндіруші және басқа да жоғары технологиялық ауаны бақылау болды және В-1 бомбардировщика дамытуға көмектесті. Компания сондай-ақ 1970 жылы транзиттік жүк вагондарының өндірісі бойынша бірлескен кәсіпорын құрылды, бірақ 1990 жылы оны жапты.
Осылайша, «Боинг» бүгін — бұл 20-шы ғасырдың екінші жартысында болып американдық компания, коммерциялық ұшақты ірі өндірушісінің. Ол бірінші 1934 жылы koproratsiya ретінде қайта тіркелген, 1917 жылы «Боинг-Eyrplans компаниясы» болып өзгертілді, 1916 жылы атауы «Тынық мұхит Aero Products, Компания» бойынша акционерлік қоғамының айналдыруға және 1961 жылы оның ағымдағы атауын алды, атқарылды әуе кемесінің өндіру жақын аймақтарда оның кеңейту шектеу.
Компания «Боинг» бүгін әзірлейді және коммерциялық ұшақтарда, бомбардировщикам, танкерлер, ұшақ қадағалау жүйесі, тікұшақтар, армия үшін зымыран, сондай-ақ іске қосу көлiк құралдарын және ғарыш қазақстан бойынша жүк тасымалдары құрылғылар үшін басқа өнімдер. Оның штаб-пәтері Сиэтлде sht.Vashington орналасқан
BOEING
1997 жылы бірінші Boeing 737 Ассамблеясы
Өнеркәсіп құрылымдық өзгерістер
Жаңа экономиканың өсу тұрғысынан өнімнің негізгі факторлар мен негізгі өндірістік технологиялар әлемдік экономикаға ықпалдасуға барлық елдер үшін қол жетімді болып табылады. ұлттық экономикалардың және трансұлттық корпорациялар үшін бәсекелестік артықшылықтарын негізі физикалық өнімдерін жеткізу тиімді жаһандық басқару жүйесі, мәміле жеңілдігі, жылдамдығы мен сапасы айналады. аталған функцияларды іске асыру тиімділігін көлік және ақпараттық жүйелерінің қызмет арқылы қамтамасыз етіледі, байланыс болып табылады, немесе аэроғарыштық өнеркәсібі (ПСР) болуы мүмкін елеулі бөлігі болып табылатын өнім беруші.
Бұрын AKP негізгі функциясы ұлттық қауіпсіздік болды. Бұл мәселені шешу үшін өнеркәсіп маңыздылығы 1984 жылы Қорғаныс министрлігі бұйрықтар БҚА үлесі құрылымында 37% болды. Шын мәнінде суреттейді Негізінен қосарлы мақсаттағы әскери технологиясы негізінде салынған коммерциялық міндеттері аэроғарыштық корпорациялардың шешу.
Енді ПСР, ең алдымен, жаңа экономиканың ақпараттық технологиялар негіз береді қарым-қатынас құралы ретінде дамыған. Енді экономикалық өсудің tehnoloicheskuyu базасына әлемдік экономиканың «қара дыры» атты AKP. Атап айтқанда, осы тапсырыстардың өзгеруіне көрінеді. 1987 жылдан 1996 жылға дейін Америка Құрама Штаттарында, Қорғаныс министрлігі өтінімдердің жалпы сату БҚА үлесі 34% -ға дейін 56% дейін төмендеді. Сексенінші жылдары әскери тапсырыстарды еуропалық БҚА үлесі тоқсаныншы жылдары 75% жетті — 40% -ға дейін қысқартылды. Бүгінгі күні әлемдегі AKP жыл сайынғы табысы шамамен 180 млрд. Am. долларды құрады. Бұл әлемдік ЖІӨ-нің шамамен 0,6% құрайды. Алайда, бұл көрсеткіш толығымен әлемдік экономиканың өнеркәсіп маңыздылығын көрсетеді емес. Тікелей ғарыштық технологияларды пайдалануға байланысты басқа да салаларында жыл сайынғы ақша ағыны, нақты тауар айналымы аэроғарыштық өнеркәсіп шамамен он есе артық.
жаңа экономиканы дамытуға БҚА заманауи рөлі негізінен ХІХ ғасырдың атқарды темір жол және телеграф ортасында бірдей болып табылады. Ол өндірістік революция айтарлықтай көліктік және ақпараттық коммуникациялар құны мен тиімділігін қысқартылды, өйткені бұл жоғары технологиялы есе арқылы. Осылайша, әр түрлі елдердің ұлттық нарықтарын біріктірілді. Нарықтарының мөлшерін ұлғайту фирмалар өнеркәсіптік технологиясы бойынша жаңа уақыт бойынша туындаған өндіріс ауқымын ұлғайту мүмкіндігін іске асыруға мүмкіндік берді.
Америка Құрама Штаттарында отандық өнеркәсіптің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жаһандық экономиканың бөлшегіне айналды салаларды қайта құрылды. Бұл мәселені шешу бәсекелестік құқық түсіндіру мемлекеттік органдардың түбегейлі қайта қарау талап бірігу мен қосып алу процесі белсенді мүмкіндік береді. Осылайша, корпорацияның төрағасы бойынша «Lockheed Martin» N.Ogestayna, «Northrop Grumman» бірлестігі «ірі және экономикалық жағынан сау» компанияларымен өзінің компаниясының біріктіру түсініктеме монополияға қарсы заңнамасына қайшы келмейтін және Еуропадағы теріс реакция тудыруы мүмкін емес . Ол өндірістік шығындарды азайтуға және технология көшбасшылық нығайтады «.
БҚА жетекші фирмалардың өз табысының 10% R & D жұмсайды. Ал шағын көтерме және бірлік өндірістік eitot қайраткері салаларында айтарлықтай жоғары. Сондықтан, AKP қайта құрылымдау мәселесіне арналған ғылыми-зерттеу және дамыту және әскери техника сатып алу үшін мемлекеттік қаржыландыру қысқарту атынан, атап айтқанда, тиісті болды. «Боинг» және «Lockheed Martin» — АҚШ-тың қайта құрылымдау нәтижесінде толық технологиялық AKP бар тек екі корпорациялар бар. Жақында сатып алынған корпорациясы «Боинг» корпорациясы «Hughes Electronics» корпорациясы «General Electric» Корпорация «Honeywell» спутниктер мен қозғалтқыштарды өндіру салаларында өсіп өнеркәсіп шоғырландыру әкелді.

загрузка...