Ашық сабақ пәні: Математика
ЖҮКТЕУ

Ашық сабақтар өткізу тәжірибесі кеңінен білім қолданылады. Педагогтар мен жаңашыл үшін сынып ұйымдастыру осындай әдістемелік нысаны олардың дағдылары мен шығармашылық ашылулар көрсететін құралы болып табылады. Ашық сабақтар оқу тәжірибесін беруді жеңілдетеді және оқыту мен өскелең ұрпақты тәрбиелеу саласында инновацияларды ықпал етеді.
Ашық сабақ мерзімге мектеп әкімшілігі мен әдістемелік кеңесінің тексеріңіз. Іс-шараның күні алдын ала анықталады және барлық мүдделі тараптарды хабардар болуы тиіс.
Сабақтың тақырыбын, оның мақсаттары мен практикалық тапсырмалар анықтау. Дайындық сатысында, ол оң оқу материалдарын, көрнекі құралдарды көрнекі материалды таңдау, сондай-ақ маңызды болып табылады. Олар ашық сабақ пайдаланылатын болады, егер техникалық оқыту болуы және жарамдылығын туралы қамқорлық.
Егжей-тегжейлі және жан-жақты жоспарын жасап, аннотация сынып, сабақтың тақырыбына назар аудара отырып, оның мақсаттары мен міндеттері. Ол проблеманы көрсетіңіз және назарға жоспарын әдістемелік тарапынан тәуелсіз жұмысына қабылданбаған болуы мүмкін ұпай өтеді, әдістемелік бірлестігінің сабақ әріптестері мен мүшелерінің тұжырымдамасына алдын ала танысу жүргізу ұсынылады.
Егер сіз ашық сабақ алдында болады кіріспе, дайындаңыз. Сіз бұл іс-шараны, ұстап тұрыңыз және сабақтың тақырыбына қатысты алаңдаушылық мәселелерді көтеруге сізді сұралса себептері туралы қысқаша болады.
Белгiленген уақытта, оның мәні мен мақсатын жоспарына сәйкес ашық сабақ өткізді. Іс-шараның табысқа Маңызды оң көзқарас және өзін-өзі сенім бар. жақсы нәтиже кепілі сабаққа ұсынылған мәселелер Сіздің құзыретіне, және сөзсіз толғана жеңе білу болады.
Сабақтың қорытынды бөлімінде, әріптестері мен мектеп басшылығына сөз береді. Бұл Сізге жұмыспен қамту жүзеге кері және жүргізуге объективті шолу алуға мүмкіндік береді. Онсыз Сіз олардың өнімділігін бағалау және назарға болашақ әлеуетті кемшіліктерді қабылдауға қиын болады. Студенттердің орындау, алайда, кейінге қалдырылған тиіс емес шағын сындарлы талқылау, айналды егер тамаша болар еді.
Іс-шара соңында өзі талдау жұмсайды. Ашық сыныпта туралы Сіздің пікіріңіз сипаттаңыз, қандай дәрежеде көрсетіп, Сіздің ойыңызша, тақырыбы ашып. Егер сіз мақсаттарға жету және барлық міндеттерді орындауға қабілетті болды ма? Тәлім сіздің сезімін сипаттаңыз. Ұқсас жаттығулар тиімді ету үшін, келесі әрекеттердің жұмылдырылатын болады, ол проблема бағыттарын анықтау және осы бөліктерін анықтау үшін көріңіз.
Қазіргі заманғы түрінде Ашық сабақ қызметінің олардың жолдарын, ақпарат алуға, оның нәтижесін оқыту студенттерге алу қамтиды. Сондықтан, ашық сабақ өткізеді оқытушының бастапқы міндеті, тіпті қарабайыр түрінде, тәуелсіз шығармашылық шығармашылық қызметінің әдісін табуда және жігерлендіруде студенттерді беруге ниет қамтуы тиіс.
Сабақтың шекаралары өзгерту емес, бірақ мазмұны әр түрлі инновацияларды толтырылады. Бұл сабақтың өзі салу, оқу материалының іріктеу және оны ұсынылған әдісіне қатысты авторлық әзірлемелерді пайдалана отырып аралас классикалық түрінде анық байқалатын меншік құрылымы сабақ болуы тиіс ашық сабақ болып табылады. назар инновациялар мұғалімі студенттерді меңгеру дайындық дәрежесі негізінде оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру, тұр. Ашық сынып мұғалімі мен студенттердің өзара түсіністік деңгейіне, оқытушының пайдаланылатын әдістерін өзектілігі және оның шығармашылық бір дәлелі болып табылады.
Дұрыс ашық сабақ өткізу үшін, мұғалім осы мақсатқа жету үшін баруға қай жолы шешуі қажет. Бірінші жолы қаныққан әдістемелік инновацияларды дәстүрлі сабақтың дамуы мен демонстрациялар қамтиды. Екінші жолы студенттер мен оқытушылар дағдыларының барынша көрініс бар мүмкіндік сабақтар түрлі түрлерінің жиынтығын қамтиды.
ұйымның дәстүрлі жүйесін сабақ үй тапсырмасын, жаңа оқу материалмен жұмыс, үй тапсырмасын жеткізу және сабақ қорытындылау тексеру, сабақтың басталуы. Сабақтың ұйымдастыру сахнасында ашық сабаққа Сонымен қатар сабақтың мақсаттары мен міндеттерін айқын редакцияда сабақтың оларды хабардар, студенттерді құттықтау бастау көзделіп отыр. Осылайша, сабақтың соңында мұғалімдер мен оқушылардың бірлесе алынуы тиіс бағдарламаланған нәтижесінде, студенттерді қорытындылай келе. Ашық сабақ үй тексеру үш жолмен немесе олардың комбинациясы бірін жасауға болады. Ол назарға оқушылардың үлгерімі әр түрлі деңгейлерін алуы тиіс. Келесі қадам белгілі әдістерін кез келген студенттерге жаңа білім ашық сабақ жеткізу болып табылады. Студент орындау деңгейіне градуирленген көзқарас негізделген жаңа білім беріледі үй тапсырмасын, бекіту.

загрузка...