Ұбт-ге дайындық жасауда мұғалімнің жеке папкасында қандай жұмыстар болу керек?

ҰБТ мақсаты — тестілеу жеткізу сапасын арттыру.
Міндеттері:
— Оқу материалын қайталау жақсы студенттерді анықтама;
— Қайталау және оқыту үдерісін жандандыруы, білім деңгейін көтеру;
— Материалды талдау және синтездеу қабілеті білім айқындығын дамыту.
Орыс тілінде ерекшелігі ҰБТ пәні кіші және бастауыш мектеп ретінде астам зерттелген болып табылады. Уақытта орыс тілі ҰБТ барлық негізгі материал зерттелген, бірақ ол кейбір жұмыс, саналы шоғырландыру және, мүмкін, зерттеу қажет.
Төмендегідей ҰБТ бойынша жақсы нәтижелерге алу үшін жүзеге асырылады:
1. ҰБТ тақырыбына байланысты консультациялар мектебін ұйымдастыру.
2. ұсынылған құжаттамаға сәйкес, ҰБТ дайындау үшін сыныптарда бұрышы марапатталған.
3. Тақырыбы қалта заң жобасына сәйкес, жүргізілуде.
4. аралық тестілеу, мониторинг және талдау мақсатында, метрлік оқыту құрастыру жұмыс істейді.
Банктің бақылау және тест тапсырмаларын, орыс тілі бойынша тақырыптық тест дайындау кеңейту 5. жұмыс.
6. студенттердің білім олқылықтарды шешу үшін түзету жұмысы ұйымдастырылған.
7. мақсатты ҰБТ сапасын жақсарту сыныпта жұмыс істейді.
8. пилоттық сынау нәтижелері бойынша білім кемшiлiктердi жоюға тұрақты жұмысты ұйымдастыру үшін қызметтің проблемасы саласында анықталады.
Егер мұғалім 9.% сапасын және өнімділігін санау арқылы тестілеу нәтижелерін мониторинг, үнемі болашақ кен өндіру өнеркәсібіне арналған қиындықтар тудыруы банк жұмыс орындарын толғандыратын.

Әрбір сабақ, санат ретінде ҰБТ сынақтар болып жатқан мәселелер тақырыптар назар аударады «ҰБТ-ға дайындау».
Орыс тілі зерттеу болып табылады:
— Сынақтар, тіркеу жауап парағы, психологтың кеңес, кеңес беру кестесіне, бағалау критерийлерін жүзеге асыру үшін ұсынымдарына түлектеріне арналған жадынама;
— Кеңсе анықтамалық материал, жыл 2011—2014 жылғы тест тапсырмаларының оқулықтар, сөздіктер, жинақтар, сынақтар кейбір кішкентай кітаптар бар қалтаны бар

Қайталау бойынша жұмыс қалай?
мынадай кезеңдері:
— Дайындау (осы қадам студент қиындықтарды тудыратын мәселелерді анықтауға мүмкіндік береді);
— Теориялық (студент оқытушымен консультация оның өң материалды пайдалана отырып, раковиналар мәселелер бойынша қайталанса ақпаратты үйренеді);
— Жеке және практикалық (осы кезеңде тестілеу байланысты жұмыс іске асыруды көздейді);
— Іздеу (мұғалімі шешілмеген мәселелер жауап іздейді басқа сөзбен айтқанда, бұл қадам түзету деп атауға болады, студент бірге, қаралып отырған раковиналардың жаңа ауқымын анықтайды).

Әрбір сабақ материалды орыс тілі қайталау басталады.
«Жедел жауап» — Мен «блиц-сұраққа» оны ұйымдастыру.
Мысалы:
— Қандай бөлім морфологиясын, синтаксисін, фонетикасы зерттейді?
— Байланыс келіссөздер көру үшін тіркесін таңдаңыз? (Сөз тіркестерінің тізімі бар).
— (Проблеманың) сөздер назар салыңыз.
— Схемасын оқыңыз.
— Омонимов, синонимдер (сөздер трансфер бар) көрсетіңіз

Бір жағынан, және парақтың басқа жағында сілтеме (теориялық) материалдық карточканы дайындау оқыту өтеді.


Емлені қайталау арқылы соққы карталарды дайындау.

Орфоэпия үшін карточкалар (әрбір сабақтың бойынша жұмыс талап етіледі) бар.
Әрбір студентке тесттер дайындау бақылау тестілеуді ұйымдастыру үшін (сынақтар қоса мен пернелер арнайы қалта бар).
Міндетті оқытуға блогының материалдық элементтерін тақырыптық қайталау пайдалану ұйымдастыру үшін, бірақ содан кейін тестілеу жұмсайды.
Студенттік алқа мәжілісінде сай болса, онда ол ҰБТ жинау, сұрақтарға жауап керек.
Дұрыс жауап табу пікірлерден алгоритмі сызу.
Әдістері логикалық ерекшеліктерді оқыту.

Мұғалімдерге арналған кеңестер
Есте ұстай отырып Мұғалімдер, «Сіз өзгермелі үйрету мүмкін емес, жағасында тұрған,» белсендірек оқыту тест технологиясын енгізу керек. Соңғы жылдары Қазақстан тестілеу орталығы тақырыптық тесттер жинағын шығарды. Бұл сынақтар ҰБТ қоюға барлық дерлік пәндер бойынша сыныптан 11 сыныпқа дейін 5 мың студенттері үшін арналған. Олар материалды меңгеру деңгейін бағалау және студенттер өз дағдылары сынақтар кезінде жұмыс істеу үшін пайдалануға болады.
• сынақтар орындау кезінде Мұндай оқыту ҰБТ студенттер іс жүзінде есепті ұлғайта береді. Сынақтардың типтік жобалау біле тұра, студент шынымен нұсқауларды түсіну уақытыңызды алмайды. Осы жаттығулар барысында психологиялық-дағдылар өзін-өзі реттеу мен өзін-өзі бақылауды тиісті қалыптасады.
• жұмыс сусымалы тақырыптар өтті сынақтар кезінде нақты деректер тәжірибеден, сараптама өзі және алдын ала дейін жүзеге асыруға жөн емес, яғни жағдайларда ретінде емес эмоциялық қарқынды ҰБТ ретінде.
• оқу процесінде оқушылардың алған Psychotechnical дағдыларын, ҰБТ-ға дайындық тиімділігін арттыруға, сондай-ақ студенттер емтихан кезінде көп табысты өзін ұстай мүмкіндік береді, психикалық жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал, шешуші жағдайға өзімізді жұмылдыру қабілеті, өз эмоциясын игеруге ғана емес.

Индикативтік жоспары
ҰБТ студенттерді дайындау бойынша мұғалімнің жұмысы.

1. Ұйымдастыру оқыту:
• ҰБТ ұйымдастыру және өткізу ережелері танысу білім беру процесінің барлық қатысушылары;
• қабылдау ҰБТ құрайды;
• Жақсартатын мансап бағытталған оқыту, пән 5 хабардар таңдау мақсатында оқу орындарымен өзара байланыс;
• ағымдағы және қорытынды бағалау экспонаттау мақсаты қадағалауды;
• аралық тестілеу мониторинг енгізу.
2. Ақпарат Оқыту:
• ҰБТ БАҚ материалдарды бақылау үшін ақпараттық қолдау тобын жасау, және әдістемелік әдебиет;
• ҚР БҒМ және ҰТО регламентіне енгізу.
3. Психологиялық дайындық:
• оқытушылар, студент көшбасшылардың үшін оқыту семинарлары;
• студенттерге арналған психологиялық тренингтер ұйымдастыру және өткізу:
Қорқыныш жеңуге қалай оқушылар 'үшін • жүргізу аудиториялық сағат, «,» психологиялық көңіл-күй әдістемесі «,» стресс мемлекет қалай жоюға «;
• жүргізу ата-аналар жиналысы «Менің түлегі.»

4. Технологиялық дайындық — тест жұмыс істеу үшін студенттерді дайындау жүйесі:
• курстар мен оқыту семинарларын кіріңіз;
• testoobrazovaniya сынақтар өңдеу теориясы мен технологиясын әзірлеу;
Ағымдағы және мақсатты сынып тест пайдалану •;
• сынақтар жұмыс оқушылары ұтымды жолдарын оқыту;
• пән бойынша тест банк құрастыру;
• ҰБТ өзін-өзі шынықтыру пәнінің мұғалімі сұрақтар жоспарына енгізу.

загрузка...