Күн сайын, адамдар өз ішкі тыныштығын бұзатын әр түрлі жағдайларға тап болды. Сондықтан орнына әрекет туралы ойлауға, сіз тыныш және теңгерімді болуы барлық қарамастан үйрену керек.


222
Нұсқаулары
1
Асыра қолданбаңыз. Кейде оның орнына оған жігерімізді өткенді ескермеу емес, өйткені адамдар біле «molehills жүзеге тауларды қабылдау,» сөз тіркесін ойлап емес, адамдар ішіндегі өздерін жел және асыра бейім. Бұл сіздің билік астында, ол дегеніміз, жағдайлар мен неғұрлым күрделі бар екенін өзім сендіру әлдеқайда тиімді болып табылады.
2
Достар мәселені іске қоспаңыз. Адам эмоциялар үшін береді кезде, ол не болып барынша сезімтал болып келеді, және осы эмоциялар да көп тыныш созылады емес, керісінше, жағдай бөртпе шешімдер ауырлататын болады қыза болса.
3
Әбігерленбей бермеңіз. Белсенді қозғалысы, Асығыстық және асығыс қызметі үшін денесі орнату. Бұл болдырмау үшін, бірнеше минут отыруға, немесе жай ғана одан ұстамды және баяу қозғалыс жасауға өзіңіз мәжбүр, дауыс көлемін төмендетуге тырысады.
4
Егер мінез-талдау. Жиі, адам сол себептерге байланысты тыныштық жоғалтады. Мысалы, қыздар, өйткені аштық немесе ерте ояну предменструального синдромның немесе жүйке кезінде әсіресе тітіркенген болуы мүмкін. Егер дене ерекшеліктері туралы еске, сіз теріс эмоциялар тоқтататын уақыт алады.
5
Сіз не болып жатқанын жеңе, және сіз шын мәнінде үлгерді жағдайды есте деп өзіңіз сендіріңіз. Мұндай қатынасы бәрі жақсы болады деп, өз мүмкіндіктері мен сенім сенім сақтауға көмектеседі.
6
Өзіңіз қамқорлық. Дұрыс демалыс, дұрыс тамақтану және дене жаттығуларын тұрақты — бұл сіз сау денесін ұстап және денсаулығын жақсарту көмектеседі қандай болып табылады. Бұл сіз теріс төзімді болады дегенді білдіреді.
7
Теңгерімді адамдармен қарым-қатынас. адам тығыз байланыста кезінде бірін нәрсе қарызға алады. Сіздің достар, тыныш теңгерімді болып табылады және стрестік жағдайда салқын болуы үшін қалай білемін Сондықтан, егер, ол сіз үшін жақсы үлгі болады. Сіз олар сіздің жерде болар еді қалай туралы ойлауға емес көмектеседі, және олар оңай жының емес басқарушы қалай.
8
Терең дем. Және бұл проблемаларды алаңдатуға үшін ғана ұсыныс емес. Тыныс ішкі тыныштық қалпына келтіру және дүрбелең болдырмауға көмектеседі.

загрузка...