Ашық сабақ пәні: Математика
ЖҮКТЕУ

Алтын сөздер бар — «қайталау — . Оқыту анасы» Және бұл жай ғана сөздер емес. Материалдық бірнеше рет қайталанады, егер ол жақсы сіңеді, сондықтан біздің жадымыз ұзақ жадында сақталады, әзірленген. Қажет болған жағдайда, ол тез еске, басқа сөзбен айтқанда, еске алынатын болады.

Ал, қашан адам үйренеді. Ол жаңа білім әңгімелесушіні қызықтырақ, көп ақылды болып алады. Ол үшін өмір барлық жол ашты. Сіз келеді — сіз көбірек білгіңіз, сіз келеді — жұмыс, сіздің жұмысымен қызықты болып табылады.

Сауаттылық және өмір әлдеқайда қызықты білім тапшы дүкен бар адам артық. Құмарлықтың, қуана, жақсы үйреніңіз — бұл өте маңызды болып табылады, бірақ ұзақ уақыт бойы бұл жағдайда, материалдық жақсы сіңеді және жадында сақталған. Бірақ бұл соншалықты нәрсе ұмытылмайды жүреді. Әлуметтік білім біздің жадынан жоғалған емес қамтамасыз ету үшін қалай?
Бір мысалды қарастырып көрейік. Студент поэмасын үйрену қажет. Автоматты түрде оны есте кезде сол желісін бірнеше рет қайталайды. Таңертең анасы немесе әкесі өлең айтып қайтадан сұрады. Ол есте.

Бұл қалай болды? қайталанатын поэтикалық желілері арқылы үйренген поэмасы. Бірақ ол өлеңдер ғана емес, барлық ақпаратты жүреді.

Барлық ерлер, балалар мен тіпті ересектер емтихан тапсырады. Егер сіз кез келген пән бойынша емтихан жауап қажет делік. Ал оның сіз бір рет бір рет оқып, сондай-ақ, мүмкін екі. Есте, бірақ жақсы жауап нәрсе жеткіліксіз. Және материалдық түсінікті, үйренген болса, оң уақытта, ол, сөзсіз, тиісті «жасуша» еске суырып болады, бірнеше рет күшінде қалдырды.

Үйренді дейін материалды Қайталау — нәрсе есте ең жақсы жолы болып табылады.

Қайталау — оқу анасы. Емес орыс халық мақал саласындағы бекер осы мәтелді «кентінің». Халық даналығы ғасырлар бойы сыналған және «велосипед ойлап» болмауы тиіс.

ХХІ ғасырдағы туралы. Ақпарат үлкен мөлшерін ие білім үлкен дүкен сауатты бағалы адамдар, кім болып табылады. Бұл адамдар табысты, олардың өмір қызу жүріп жатыр. Ақпарат — бұл біздің барлық. Бірақ ол есте болуы керек.

Мен білген — және ұмытылмайды. Бұл қызықты не? Ақпараттық біздің миы арқылы транзитпен өтіп, және онда болуға емес. Бұл жағдайда, біз оны қажет болған кезде, біз оны пайдалану мүмкін емес.

Жад оқытылған қажет. Қайталау жад жаттығады. Үйренді бірнеше қайталау кейін, ұзақ уақыт бойы деп аталатын ұзақ мерзімді жады ақпаратты сақтау деген жадында орналасқан.

Қайталау кейін қайталаңыз — оқыту анасы болып табылады!
Сіз жад әдістерін пайдалануға не туралы сізге көптеген сұрай берсек, көпшілігі ойланбастан жауап береді: себебі ол есте болады қатарынан бірнеше рет қайталанады. Ал барлық аяқталмаған және таныс фраза қосу: «! Қайталау — оқу анасы» Ал толық нұсқасын Айтпақшы, ортағасырлық мұғалім өсиет болды: «Қайталау — оқу және баспана есек анасы».

4-сурет

Неге бір жағынан ол қайталау тиімді еске сақтау жолын және басқа да таниды — жоқ? Ол «алауыздық қайталау қайталау.» Шығады

Мағыналы, әдістемелік және біртіндеп («кумулятивтік қайталау» немесе оның одан кейін «сақтау жүйесі») көрiнеу («доктринасын анасы») еске тиімді жолы болып табылады қайталау жүзеге асырылады. Бұл қайталау бірнеше артықшылықтары бар:. Ұзақ өлең, сөз, т.б. есте 1) жеңіл; 2) олар ұзақ есте жатыр; 3) олар қалауы бойынша соншалықты тез қайтарып алу болып табылады; 4) кез келген ақпаратты жаттап қабілетін арттырады; 5) кез келген ақпаратты еске қабілеті жақсарды. Жазу әлі белгісіз болды көне заманнан бері белгілі сақтау Бұл әдіс. Уақытта, білім ұстаздан студент, әкесі ұлына, ұрпақтан ұрпаққа ауызша өтті. Студенттер өзгертпей және бір сөз жоқ жоқ, үлкен мәтінді қайталау алды. Тіпті философиялық, діни жұмыстар мен жазылып жатқан жоқ ғасырлар бойы заңдар, себебі оған кемелге салынды. Және қайталау ежелгі өнері — бұл сіз сол кітаптың көшірмелерін мыңдаған басып шығару, сондықтан оны жоғалту мүмкіндігін азайтуға болады, бұл қазірдің өзінде анық болды басып шығару өнертабысқа, өзі шешілмесе және ауызша ілімін беру қажеттілігі, және онымен бірге.

Бүгін, мектеп пәндер зерттеуде сақтау ежелгі әдісін пайдалана отырып, студенттер жолмен ғана «еске» пайдалануға және оның «жиынтық» бөлігін ескермеу, яғни, әдістемелік және біртіндеп. Осылайша, «зубрежки» деп аталатын немқұрайлылық Мұндай механикалық есте және «пана есектерін».

Түсіну немесе осы қызықты емес, әдетте, «Зубр». Жалғыз Көптеген ол Рақымсыз жұмысқа және қалай тез ақпарат алуларыңызға осы жолы болып табылады ұмытып кетеді қанша уақыт пен күш білемін. Зубрежки әрқашан және адам және оның жадында наразылық тудырады. Әсіресе дәл ол К.С. сипаттайды Оның күнделіктері Станиславский. «... Мен таңу алдық ешқашан; жады берген құрылғыларының ... Мен, мен азапты түн есте кезде осы күнге дейін жүрегі ауырады zubreniem грамматика немесе ақындар грек және латын мәтіндерді өткізді: Midnight, шам ұйқышылдық күресіп, төмен күйіп, ауыр астам отырған менің ақыл шиеленіскен Сіз белгіленген тәртіппен есте сақтау қажет байланысты сөздер ешқандай ұзақ тізімі.

5-сурет

Бірақ жад ылғал толы, губка тәрізді, басқа ештеңе қабылдамайды. Сондай-ақ біз бірнеше бет жаттап керек. Егер жоқ болса — онда алақайлап алдыңғы, кедей балл, одан да маңызды, адам қарай оның кемсітіп көзқарас мұғалімнің қасіретін болуы және жаза, бірақ мүмкін! «

Осы жағымсыз эмоциялар мен сезімдерін бастан, студенттер материалдық тез ұмытып орындамастан, содан кейін бір күн бойы ештеңе жаттап мен. Сондықтан, емтихан алдындағы олар нөлден барлығын дерлік есте сақтау керек. Өлеңдер 36-40 сөздер мәтінін жаттап ал 36 нонсенс слога Жадыға екенін көрсетті Ebbinghaus (1885) эксперимент қайтадан құрылған «зубрежки» Төмен өнімділігі, 55 қайталау орта есеппен алады — 6-7 өкілдері . Есте рөлін түсіну бірінші жергілікті психологтар бірі NA зерттелген Рыбников (1923). Оның эксперименттер маңызды механикалық артық табысты 22 рет сақтау көрсетті. түсіністікке негізделген еске артықшылығы, жад процесінің барлық жағынан табылған: оның толықтығы, жылдамдығы, дәлдігі мен күш. , Студенттің түсіну бірге қайталау тәжірибеге және тұрақты болып табылады және егер, материалдық толығымен жадында сақталады.

Бір қызығы әлі де тісті материал жеке «орына» сақталады отыр. Ол «, адал, мәтінді үйренді» оқытушы туралы сұрақтар қойды кезде орай жүреді және оларды жауап бере алмады? Мен бұл жағдай көптеген таныс деп ойлаймын. Олар айтады ретінде мәтін «А-дан Я-ға дейін», тиісінше, толығымен естелік болып табылады және тек тұтастай есте, өйткені бұл барлық тыныс белгілері бар, болады. Осы фактіні дәлелдеу үшін көптеген мысалдар бар. Мысалы, Лейден Сөзді өткізіп жоқ басынан аяғына дейін парламенттік акт жатқа, бірақ еркін белгіленген орынға, алдын-ала алдыңғы оқып емес бастау алмады мүмкін.

(Ескерту: Эксперимент әліпбиі қайшы айтып Досты сұраңыз:!. А Z Бәрінен сіз де сенің досың де осы істеу мүмкін болмайды Және неге ...?)

Соңында, мұғалім алдында оның дәрменсіз жағдайын есте кезде кенеттен бір сөз «, еске құлап», және ән еске, сіз қайта бастау немесе сыныптан кеңестер үнемдеу күту керек ...

Механикалық есте немесе Rote оқытудың барлық «Шарм» еске және іске асыратын, мен, көптеген бір рет және барлық оны бас тартуға деп ойлаймын. Бірақ қандай және келесі тарауларда толығырақ талқыланды, зубрежки және қалай жады дамытуға деген сөздермен ауыстырылсын болады.
Қазіргі уақытта әр түрлі ғылымдардың өкілдері еске жұмыспен қамту зерттеулер: психология, биология, медицина, генетика, кибернетика, және бірнеше басқалар. Осы пәндер әрбір өз мәселелерін, олардың идеялары мен жады олардың теорияларын бар. жоғарыда аталған ғылымдар адам психикасының ең маңызды және жұмбақ құбылыстар осы бірінде тереңірек көрінісін беретін, бір-бірін толықтырады, адам жады білімімізді кеңейте.

Фигура 6

... Бірақ бүгінде жады мен оны айқындау бірыңғай жоқ қабылданған теориясы бар. Біз бұл туралы да аз білеміз сондықтан. Ең кону екенін түсінеді, және түсіндіре алмайды: бұл не болып табылады — жады?

Владимир Леви осы мәселе бойынша былай деп жазды: «білемін» және «білмеймін» Ғылым арасында анық мүмкіндігінше, всеведение наразылықтар болмаған арқылы ғана болып табылады «. Қайда тым көп «білмеймін», деп ол ашық, ол ұсыныстар жасауға әлі ерте, және мойындайды «ештеңе айта қарағанда ештеңе айта жақсы». Мұндай адалдық — тек жағдайы және қазірдің өзінде қол жеткізген болашақ табыстардың негізі. Бірақ ғылым және әлсіз тұтастығы — жұртшылықтың әлсіздігі және ақтауға болмайтын тұтынушы тұрғысынан. Шыдамдылық қажеті жоқ. Мен жоғары ғылыми күмән ойлауға? ... Мен күте алмайды. «

Иә, шынында да, біз осы жерде және қазір өмір сүріп. Ал бүгін біз жады және оның дамуы туралы білім қажет. Ал жай ғана ғалымдар неге мұндай үлкен тәжірибесі түсінбеймін, психология маңызды жетістіктері кең практикалық қолдану жоқ. Кезде, сайып келгенде, теориясы мен практикасы «қолын» барады? Психология педагогика емес, сөзбен, ал істе «достар» кезде? Өсіп келе жатқан ұрпақтың рухани даму практикалық бағдарламалар бар кезде? Менің ойымша, осы өзекті мәселелер жауапсыз қалады деп қорқамын, неге сенімді көздеріне сілтеме жасап, жады туралы айтуға жалғастыруда.

Сондықтан жады қандай?

Еске астында біз импринтинг, ұстап, тану және келесі өткен тәжірибесі кейінгі молықтыруды түсінеді. (AG Маклаков, 2001) Осылайша, нәрсе есте сақтау, сіз, ми (Imprint немесе кодтау) бұл ақпаратты алды (сақтау) біраз уақыт ұстап тұрыңыз, содан кейін оң уақытта алуға болады (ойын ). Жад процестер компьютердің жұмысымен салыстыруға болады.

RISUNOK7

Біріншіден, біз пернетақтада түймелерін басыңыз; жаңа ақпараттық, осылайша электрондық тілінде қайта кодталады және компьютер экранында көрсетіледі. Содан кейін біз немесе дискетке осы ақпаратты сақтауға, немесе басу арқылы оны өшіруге. Сақталған ақпарат қажет болса, онда, біз оңай шығарып алуға болады. Осылайша, біз осы жады қорытынды жасауға болады — бір-бірімен байланысты бірнеше ішінара процестерді тұратын, күрделі психологиялық процесс болып табылады. Ол өйткені ер адам қажет бұл біздің білім мен дағдыларды сақтау болып табылады, оған, табу, сақтау және кейіннен олардың тәжірибесін пайдалануға мүмкіндік береді.

Жад көпқырлы және алуан түрлі болып табылады. Еске түрлі бөлу үшін жалпы себебі есте және өсiмiн молайту технологиялық жад қызметтің жекелеген сипаттамаларына тәуелді. еске жеке түрлері үш негізгі критерийлер бөлінеді:

1) психикалық қызметінің сипаты, жұмыс жадында басым, қозғалтқыш бөлінеді эмоционалдық, шығармашылық және ауызша-логикалық асырылады;

2) орындау міндеттерінің сипаты — мәжбүрлеп және ерікті үшін;

Материалды шоғырландыру және сақтау 3) ұзақтығы () қызметінде өзінің рөлі мен орнына қатысты — қысқа мерзімді, ұзақ мерзімді және жедел.

Психикалық қызметінің сипатына еске 1. түрлері

Психикалық қызметінің сипатына еске жіктелуі бірінші РР ұсынылды Blonsky (1964). еске төрт негізгі түрі — автомобиль, эмоционалдық, шығармашылық, және ауызша және логикалық — оның гипотеза бойынша, жад генетикалық түрлі деңгейлері бар. — Көп кешіктірмей тәрізді және ауызша логика барлық мотор жад бірінші қызмет етеді, көп ұзамай оның эмоционалдық, сәл кейінірек, кейін: адамның жеке даму сол уақытта емес, кезінде Олар үлгі пайда болады. Оларға бөлінген жад барлық төрт түрі дербес жоқ, және, оның үстіне, олар, PP тығыз өзара байланысты болып отырғанда Blonsky олардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау үшін алды.


Еске осы түрлерінің сипаттамалары қарастырайық.

мотор (немесе мотор) жад — түрлі қозғалыстардың осы сақтау, сақтау және көбейту. Барлық дерлік оның өмірі біз сол немесе қозғалыс білу: жүре үйрену, жазу, сырғанау, велоспорт, футбол ойнап, бір нәрсе қолөнер, шегені, тігін, тоқу және одан да көп.

8-сурет

Автомобиль жад практикалық және еңбек дағдыларын түрлі қалыптастыру үшін негіз болып табылады. адамдардың мотор еске үстемдік өте сирек кездеседі. Мысалы, ағылшын психологы Stryker оның басқа көріністерде автомобиль жады басым: опера тыңдауға, ол жақында әншілердің дауысын есту жоқ, пантомима ретінде еске салды.

Эмоционалдық жад — сезім Жад. Эмоционалдық еске төлеу, А.С. Пушкин былай деп жазды:

«Память сердца, сіз күшті боласыз

Себеп қайғылы жады! «

Жатқан барлық біздің қатынасы эмоциялық сезім түрлі ауқымын арқылы білдірді. Қорқыныш, қуаныш, өкінішті, өшпенділік, мұң, қуаныш, т.б. Біз көптеген жыл бұрын бізге не болды оқиғалар, бірақ олармен байланысты сезімдері мен эмоцияны ғана емес, есте сақтау, біздің өткен бастан қабілетті

9-сурет

Бұл көбею немесе қайталама сезім түпнұсқа айтарлықтай өзгеше болуы мүмкін екендігін атап өткен жөн. Бұл күш мағынада өзгеруіне және олардың мазмұны мен сипаты бойынша өзгеріс ретінде көрсетілуі мүмкін.

Сезім күшімен бастапқы әлсіздеу немесе күштірек қайта басуға болады. Мысалы, тау мұң мен қуаныш немесе үлкен қуаныш жол береді — тыныш қанағаттандыру; Кез келген жағдайда, оған еске ушығуы, және ашу-ыза бұрын аударылған әрекет — өсіп келеді. Елеулі өзгерістер біздің сезім мазмұны пайда болуы мүмкін. Мысалы, қандай бұрын ұзақ уақыт бойы, ол көңілді іс-шара ретінде ойнатуға болады, сәтсіз түсінбеушілік ретінде тәжірибелі, немесе кәмелетке толмаған жағымсыз қиындатты оқиға, сайып келгенде, сондай-ақ өте жағымды есте бастады.

Эмоциялық Жад оқыту (толығырақ төменде талқылануда) өте маңызды рөл атқарады.

сурет жады — . жад өкілдік, табиғат және өмір картиналар, сондай-ақ дыбыстар, иісі, талғамын, және т.б. сурет еске мәні, содан кейін бұрын қабылданады өкілдіктері түрінде жаңғыратын болып табылады. Мұндай найзағай сияқты нысандар, адамдар, жануарлар, табиғи құбылыстар,: суреттер түрлі арқасында адам бейнесі жад сақтайды. Біз қандай ащы, тәтті, ыстық, суық, қатты, т.б. білемін Бұл бейнелер түрлі мағынада тәжірибесі (көрнекі, есту, тактильді, иіс сезу, тактильді) негізінде құрылды.

10 Диаграмма

Пішінді жады сипаттай отырып, ол пікір барлық ерекшеліктері ескеру және, ең алдымен, олардың бозару, үзіндісі және тұрақсыздық тиіс. Сондықтан, сурет жад оның түпнұсқа қайшы жиі болып табылады, және уақыт өте келе, осы айырмашылықтар арттыруы мүмкін.

Кескін қабылдау бастапқы идеялар ауытқу екі жолмен баруға болады: суреттердің қоспасы, немесе бейнелерді бөлу. Бірінші жағдайда сурет қабылдау өз ерекшеліктері жоғалтады, алдыңғы қатардағы нысан басқа да ұқсас заттардың немесе құбылыстардың бар екенін жалпы болып табылады. Екінші жағдайда жадында имиджін тән ерекшеліктері объектінің немесе құбылыстың бірегейлігін атап күшейеді.

еске суреттер қиындық түрлі дәрежеде болуы мүмкін: жеке объектілерді суреттер, және жалпылама ұсыну, тіркелген болады және белгілі бір реферат мазмұны.

Ерекше атап имиджін молайту жеңілдігі айқындайды қандай мәселе бойынша болуы тиіс. Оның жауап, екі негізгі факторлар бар. Біріншіден, мазмұны ойнату табиғаты, атап айтқанда имиджін, қабылдау сәтінде бейнеленген және адамның жалпы жағдайының эмоциялық бояу әсер етеді. Осылайша, күшті эмоциялық соққы ол көрген, тіпті елестеу молықтыруды тудыруы мүмкін. Екіншіден, өсiмiн молайту жеңілдігі ойнату кезінде адамның жағдайына байланысты. Ол босаңсытатын ауыр шаршағаннан кейін мереке, сондай-ақ алдын ала ұйқыға әрекетсіз кезінде көбінесе жарқын бейнелі түрінде бар көрген нені есте.

Fidelity негізінен Ойнату кезінде сөз тарту дәрежесі анықталады. қабылдау аталды фактісі, сөз дәлірек ойнатылады сипатталған.

Қызықты факт суретті жад көлемі шектеулі емес болып табылады. L. есепте (1973) кейін Р. Шепард (1967), күрделі көрнекі материалды ерекше мүмкіндігі тану тапты. зерттеу пәндері AL жағдайына 11,000 слайдтар жүктелген, және, соған қарамастан, таңдау жағдайында өзінің тану табысы дұрыс жауаптардың 73% қарастырғаннан кейін ай болды. болды

Ол көптеген зерттеушілер тәрізді көзбен жады, есту, тактильді, иіс сезу, дәм бөліседі атап өткен жөн. Бұл бөлу бірінің басым немесе ойнатылатын пікір басқа түріне байланысты. Visual және есту жад барлық адамдардың әдетте жақсы дамыған. көрнекі тым үлкен сияқты есту жад көлемі. жылап сәби, сықырлаған есік, лай ит — зерттеу D.Lourensa және V.Benksa (1973) олардың бұрын жеке дыбыстар 194 таныс дыбыстарды орнату тыңдады субъектілері сәтті (дұрыс 83%) білуге ​​болады деп көрсетті. Еске басқа түрлері сирек таза түрінде табылды, және біз еске нақты түріне адамның таралуы туралы қосымша айтуға болады. Иіс сезу еске үстемдік сирек жағдайда E. салу Zola болды. Ол және т.б. адамдар, үйлер, көшелер, туралы ойлаған «Суытпай»!

Иіс сезу, тактильді және дәмдік жады «кәсіби» еске түрлері деп атауға болады. Тиісті мағынасында, олар әсіресе қарқынды өтемақы тұрғысынан тамаша жоғары деңгейіне қол жеткізу, нақты белсенділігі жағдайында байланысты әзірленген немесе осындай т.б. Соқыр, керең, сондай-жад жетіспейтін түрлері, ауыстыру жатыр

(Грек сөзі «Эйдос» -дан — сурет) деп аталатын eidetic жады — Кейде жад ерекше түрі бар. Eidetic сурет — бұл eidetic сөзбе сыртқа объектінің болмауы көреді, сондықтан айқын, жарқын, түрлі-түсті сурет екен. Бейнелі өрнек U.Dzhemsa жылы eidetic жады бар «ми балауыз ретінде қабылдайды, және мәрмәр ретінде өткізеді».

Ол балаларға деген eidetism тән деп есептеледі. Осы жылдар ішінде, ол әлсіретіп. S.V.Shereshevskim тамашалады көптеген жылдар бойы танымал психолог Лурия — дүрліктірер eidetic жады бар адам. Әрбір сөз оған көрнекі бейнесі туғызды. Word-сурет, ол оңай кейінірек оларды табу үшін белгілі бір тәртіп орнату. Ол ештеңе ешқашан ұмытпайды! адам мен көлемінің жады мен күші шегі бар еді. Ол есте оны ұсынды сөздер мен сандарды жаңғыртуға 15 жылдан кейін білді. Осы тамаша адам дүрліктірер еске туралы Лурия «ұлы еске кішкентай ғана кітапша.» Кітабын жазды

Ауызша және логикалық жад еске сақтау және біздің ой жаңғыртатын көрінеді. Біз есте және жаңғыртуға біз мазмұны кітап оқып есте талқылау біздің процесінде туындаған ой, рефлексия, достарыңызбен айтуға болады.

Еске осы түріне ерекшелігі сол ой тілде өмір сүре алмайды, сондықтан олардың жады ғана емес логикалық және ауызша логикалық деп аталады. Бұл ауызша-логикалық жад екі жағдайда көрсетіледі: а) тек материалдық мағынасы және шынайы білдіру дәл сақтау талап етілмейді жаттап және түсіру; б) мағынасы, бірақ ой әріптік және ауызша өрнек (ой жадыға) ғана емес, есте. Соңғы жағдайда, материалдық, ол логикалық және механикалық есте емес, есте мағынадағы жалпы семантикалық өңдеуге жатпайды.

RISUNOK11

Еске осы түрлерінің Екі бір-біріне сәйкес келмеуі мүмкін. Мысалы, оқып жақсы сезім есте, бірақ әрқашан жатқа жаттап дәл және берік материал болып табылады және есте сақтау оңай адамдар, бірақ мәтінді ойнату мүмкін емес, мүмкін емес адамдар бар «өз сөзбен».

ауызша және логикалық еске екі түрлерін дамыту және бір-біріне параллель емес. Кейде есте оңай ересектерге қарағанда балаларда кездеседі. Ересек мағынасын еске түсіруде Сонымен қатар, керісінше, балалардың елеулі артықшылықтары бар. Есте кезде бірінші кезекте, ең маңызды, ең маңызды болып табылады қандай жаттап мағынасы түсіндіріледі. Бұл жағдайда, ол материалды айтарлықтай таңдау материал түсіну тәуелді екенін, алайда мағынасын сақталған балаларға қарағанда ересек оңай анық. Керісінше, балалар оңай егжей-есте болады, бірақ ол мағынасы есте әлдеқайда нашар.

Ауызша және логикалық жад — арнайы адам жады, оның қарапайым нысаны мен тән жануарлардың эмоционалдық және көркем қозғалтқыш, айырмашылығы. Еске басқа түрлері дамыту негізінде, ауызша және логикалық жад оларға қатысты жетекші болып, және оның даму деңгейі еске барлық басқа түрлерін дамыту тәуелді.

Біз қазірдің өзінде еске барлық түрлері бір-бірімен тығыз байланысты және бір-бірінен тәуелсіз жоқ екенін атап көрсетті. Қызметін меңгеру үдерісінде біз қозғалысын, сонымен қатар бізге берілген түсініктеме, біздің тәжірибе мен әсерлерімен ғана емес, есте, өйткені, біз кез келген қозғалыс белсенділігін иемденуге Мысалы, біз мотор жадында ғана емес сүйенеді, бірақ оның түрлері барлық қалған. Сондықтан, әрбір процесінде, жады барлық түрлері өзара байланысты.

Сипаты мақсаттарын жад 2. түрлері

Тікелей жүзеге қызметінің ерекшеліктеріне байланысты жады түрлері, бөлімшесі, алайда, бар. Сондықтан, жад мақсаттарына қарай недобровольным бөлінеді және ерікті болып табылады. Адам материалды, нақты мақсатты ештеңе орнату есте және еске емес, есінде және жаңғыртады кезде еріксіз еске туралы айтады. Адам мұндай мақсаттарға алдында қояды жағдайларда, олар ерікті еске туралы айтуға.

Материалды қорғау және қолдау ұзақтығы еске 3. түрлері

Қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді перспективада жад бөлімшесі, сондай-ақ бар. Қысқа мерзімді жады — жад түрі, өте қысқа табандылық қабылданады ақпарат сипатталады. Содан кейін қысқа мерзімді жады көрінісі біз сөздерді оқып, немесе олардың жады қамтамасыз сұрайды жағдайда өте аз уақыт (шамамен бір минут) болып табылады, және бірден есте қандай ойнатуға сұрады. Әрине, нәтижелер барлық әр түрлі болады. Кейбір 5 сақталған сөздер, т.б. — 7, тек бірнеше — олар қысқа мерзімді жады түрлі саны бар, себебі 9. Осы болып табылады.

қысқа мерзімді жады көлемі әр түрлі болып табылады. Ол өмір бойы, әдетте, табиғи және адам жад сақталады сипаттайды. қысқа мерзімді жады көлемі, яғни, механикалық қабілетін сипаттайды қабылдайсың ақпаратты Жадыға арнайы техниканы қолданбай.

Қысқа мерзімді жады адам өміріндегі өте маңызды рөл атқарады. Ақпарат айтарлықтай сомасы бірден өңделеді арқасында қажетсіз тасталады және ықтимал пайдалы болып табылады. Демек, ешқандай шамадан тұрақты жады жүреді. Жалпы алғанда, қысқа мерзімді жады ойлау ұйымдастыру үшін үлкен маңызға ие, және осы RAM өте ұқсас.

мерзімді жады тікелей шұғыл іс-шаралар операцияларын өтеп тұлға жүзеге асырылып сордың процестерді көрсетеді. Біз осындай арифметикалық сияқты кез келген күрделі әрекетті, орындаған кезде, содан кейін біз оны бөлігі бөлігі асырады. Сонымен қатар біз ұзақ біз олармен ісі болуы ретінде «есте» кейбір аралық нәтижелерін ұстаңыз. Біз нақты «қалдықтарды» материал соңғы қорытындылары жылжыту ретінде ұмытып болады. Осыған ұқсас құбылыс кез келген көп немесе аз күрделі іс-шараларды орындау байқауға болады. Адам (мысалы, бала хаттар қалыптасатын оқи бастайды) әр түрлі болуы мүмкін жұмыс істейді материалды, кейбір. Осы бөлшектерді, жад деп аталатын жедел бөлімшелерінің көлемі айтарлықтай қызметті жүзеге асыру табысқа әсер етеді. Сондықтан, материалды сақтау үшін маңызы өте зор оңтайлы операциялық жады бірлік қалыптастыру болып табылады.

Жақсы қысқа мерзімді жады ұзақ мерзімді жады қалыпты пайдалану болуы мүмкін емес. Ұзақ мерзімді жады — жады жүйелерінің ең маңызды және ең қиын.

загрузка...