Химиялық эксперимент барысында студенттерге қауіпсіздік ережелерін оқытушылық
Химия — ғылым, қызықты күрделі және ықтимал қауіпті болып табылады. Қауіпті, ең алдымен, оқу процесін химия ажырамас бөлігі болып табылады химиялық эксперимент, заттарға, олардың қасиеттері мен қайта туралы теориялық білім емес, бірақ. термин «химиялық эксперимент» арнайы ұйымдастырылған және заттар (реагенттер) эксперименттер жүргізді түрінде Химияны оқыту құралы жатады, құбылыс ғылым шын мәнінде немесе заң белгілі оқушылар химиялық тану, тексеру немесе дәлелдеу мақсатында, сондай-ақ оқушылар меңгеру үшін білім беру үрдісіне мұғалімдерді химия ғылымдарының тергеу жекелеген әдістері.

Химиялық тәжірибелер жүргізу кезінде қауіпті болуы мүмкін:

кез келген химиялық жабдықтармен жұмыс;

химиялық байланыс;

химиялық реакция үдерісі (. газ эволюциясы турбулентті түтік материал гидромониторное ағыны және ұқсас D.);

реакция жағдай (қыздыру немесе суыту) құру.

2010 жылы анықталған федералдық мемлекеттік білім беру стандарттарына [3] пәндік саладағы «Ғылым» зерттеу зертханалық жабдықтарды пайдалана отырып, жобалау және ғылыми-зерттеу және тәжірибе барысында формальды қауіпсіз жұмыс тәжірибесін қамтамасыз керек.

Зерттеу саласындағы «Химия» негізгі нәтижелері көрсетуі тиіс:

заттардың түрлі себептерін түсіндіріп, микромира іс жүзінде байқалған химиялық құбылыстар мен процестер арасындағы байланысты орнатуға қабілеті қалыптастыру, құрамы мен құрылымы, олардың қасиеттерін тәуелділігі, сондай-ақ олардың қасиеттері туралы заттарды пайдалану тәуелділігі;

заттар зерттеу әр түрлі әдістерін пайдалана отырып тәжірибе жинақтап: зертханалық жабдықтар мен құралдарды пайдалана отырып, қарапайым химиялық эксперимент кезінде олардың өзгерістерді бақылау;

технологиялық және экологиялық апаттардың алдын алу, соның ішінде бүгінгі экологиялық мәселелерді шешу үшін химия маңыздылығы туралы идеялар қалыптастыру.

Химия жалпы білім беру негізгі мақсаттарының бірі күнделікті өмірде пайдаланылатын заттардың қауіпсіздігі дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Химия бағдарламасының негізгі мектеп бітірушілердің дамыту негізгі нәтижесі улану, күйіп қалу және заттар мен зертханалық жабдықтармен байланысты өзге де жарақат жағдайда алғашқы көмек көрсете білу болып табылады.

Мектеп федералдық мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес 2010 жылы мектеп үй-жайларында және оған тыс табиғи эксперимент сандық өлшеу нәтижелерін дағдыларының студенттерде қалыптастыру үшін білім беру, ғылыми-зерттеу және жобалау іс-арналған сандық оқыту зертханалық жабдықтармен ұсынылады. [2] Модуль зертханалық және демонстрациялық жабдықтар дәстүрлі оқу-зертханалық жабдықтармен және оқытудың тұрады эксперименттер, бақылаулар мен эксперименттер пайдаланылған дәстүрлі зертханалық аспаптар кіреді. Сондықтан, студенттер химиялық процестерді ғана емес, автоматтандырылған жобалау үйрену үшін қажетті, сондай-ақ қарапайым зертханалық жабдықтарды пайдалана отырып, қауіпсіз химия эксперимент жүргізу үйренеді болады.

Бірінші химия практикалық жұмысты жүзеге асыруға бастады, студенттер «Химия зертханасында қауіпсіз жұмыс ережелерін». Үйрену Осы ережелерді білу мұғалім бақыланатын студенттік эксперименттер және әрдайым қажетті шарты болып табылады.

8-ші сыныпқа арналған түрлі оқулықтар «Химиялық зертханада қауіпсіз пайдалану ережелерiн» тізімі өзгеріп отырады және ережелерін оннан жиырмаға баллға дейін құрауы мүмкін. Мысалы, 8-ші сыныпқа арналған оқулықта, EE өңдеген Minchenkova [4] Ережелер тізімі он ұпай тұрады, және оқулық ПБ Orzhekovskogo, LM Meshcheriakova, LS Он сегiз, егжей-тегжейлі болып табылады (кестені қараңыз 1.). — Pontak. Қабылдауға оқу құралы, білім беру үдерісінде пайдалану үшін Ресей Федерациясының Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтар федералдық тізіміне енгізілген, сондай-ақ заттармен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін білім көздейді, бұл алдыңғы ұрпақтың стандартына сәйкес әзірленді, жылытқыштар, химиялық шыны ыдыс және жабдық тұрып .

1-кесте

химия зертханасының жұмыс қауіпсіздік ережелерін мазмұны

 

 

EE өңдеген 8 сынып арналған оқулық Minchenkova

8-ші сынып PA арналған оқулық Orzhekovskogo, LM Meshcheriakova, LS Pontak

Эксперимент ұйымдастыру туралы нұсқаулық

Мұғалімі көрсетілген барлық сақтық шараларын сақтау.

Тазалық

және жұмыс орнында тәртібі.

тыныш жұмыс ортасы үшін қажеттілік.

Тек жұмыс барысын түсіну кейін тәжірибе орындау.

Эксперимент кейін жұмыс орны тазалау.

Бір студенттік жұмыс

зертханада жол берілмейді.

Тек прогресс түсіне кейін тәжірибені орындау және эксперимент барысында әлеуетті қауіпті ескертеді.

бейбітшілік пен жұмыстағы тыныш ортада қажеттілігі.

Тазалық

жұмыс орнында және жұмыс кейін тазалау.

Тек колбаға заттарды сақтау және пайдалану

заттар атымен.

Эксперимент жүргізу жөніндегі нұсқаулық

Жабдықтарды мұқият өңдеу.

Дәмі көріңіз тыйым салынған заттар.

Қатты заттар өңдеу ережесіне сәйкес

және сұйықтықтар.

Пайдаланылатын материалдардың сомасы бойынша ұсыныстар.

тұтастығын таза ыдыс-аяқ және тексеру пайдалану.

Қызады заттар ережелеріне сәйкестігі.


Эксперименттер барысында, оның қолында бар тұлға және көз түртіп ұсынылмайды.

Дәмі көріңіз тыйым салынған заттар.

Мұқият заттардың иісі танысты.

Тек таза ыдыстарды пайдалана және тұтастығын тексеру.

Пайдаланылатын заттар саны бойынша ұсынымдар сәйкестігі.

Қызады заттар ережелеріне сәйкестік

және қоқыс зертханалық ыдыстармен тазалау.

Алғашқы көмек жөніндегі нұсқаулық

— Қысқарту, күйіп қалу немесе теріге немесе киім коррозиялық немесе ыстық сұйықтық студенттерді Sequence.

— Кесіп алу, күйіп қалу және өрт студенттерді Sequence.

«Химиялық зертханада қауіпсіз жұмыс ережелері» зерттеу түрлі жолдармен мұғалімі ретінде ұйымдастырылуы мүмкін:

қауіпсіздік техникасы тәуелсіз зерттеу;

олардың бұзылуы салдарын түсіндіру оқытушысы листинг ережелері;

қауіпсіздік немесе компьютер таныстыру бойынша плакаттар пайдалана отырып, ережелерді үйрену;

бейне тұсаукесер ережелерін бұзу салдарын құжаттау.

Интернет-БАҚ- , соның ішінде әр түрлі педагогикалық газеттер мен журналдар, жылы, мұғалімдер химия практикалық сабаққа әдістемелік нұсқаулар мен егжей-тегжейлі жобалау ұсынылады (мысалы, газет «Химия» электрондық нұсқасын қараңыз, «қыркүйекте» Бірінші баспасынан өндірілген. Http: //him.1september.ru).

Білім беру жүйесін ақпараттандырудың барлық мүмкіндіктерін, біз классикалық «техногендік» химиялық Студенттік эксперимент [5] туралы ұмытуға болмайды. Тек тақырыптық презентациялар мен бейнелерді пайдалану студенттердің ақпаратты енжар ​​қабылдаудың алып келуі мүмкін. Бүгінгі әлемде жасөспірімдер теледидар экрандарында, компьютерлік мониторлар, плазмалық жарнама таблоиды, тіпті телефонның экранынан ақпаратты алуға мәжбүр. Бұл ақпараттың қабылдау кейде химия сыныптарда, сонымен қатар басқа да пәндер бойынша ғана емес, мультимедиялық жабдықтарды тиімсіз пайдалану құрайды, «көрінетін емес» болып табылады. Осылайша, студент ақпарат, егер ол «, құлақ өткен өткізіп» бұрын, бірақ қазір ол «Көз» оған сағынады. Бейне клиптерді пайдалану, әрине, мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді, бірақ оқу-әдістемелік іс жүзінде videoopytov мол пайдасы осындай ақаулықтар туралы санының көп болуымен байланысты студенттерге зиянды болуы мүмкін. Интерактивті компьютерлік зертхана бағдарламалық қамтамасыз көрсету және модельдеу эксперимент кезінде студенттер мен оқытушыларды қорғай алады, бірақ мұндай аяқ штативті шыны зертханалық жабдықтарды бекіту кезінде күш фиксинг ретінде қажетті дағдыларды, қамтамасыз етпейді. Түтікке ұстаушының пайдалану жылытылатын зат ішкі пайдалану қолғап, горшок ұстаушылар немесе тіпті аулау: қауіпсіздік ережелері белсенді қабылдау, мысалы, ұқсас салу үшін аламыз. Осылайша, зертханалық жабдықтарды зерттеу арқылы, мұғалім, оның мақсаттары мен пайдалану қарай, тиісті химиялық және тұрмыстық ыдыс-аяқтарды табу үшін шығармашылық тапсырма бере алады.

Бұл жағдайда орын алуы мүмкін кейбір кемшіліктерді түзету бұрын алған білімдерін және студенттерге қол жетімді тәжірибе күйіктер немесе қысқарту жақсы пайдалану үшін алғашқы көмек түсіндіру, жылы. Бұрын физика және биология сабақтарында қолданылған зертханалық жабдықтар (штативтан тамшуырлар, және тағы басқалар. D.), жұмыс істеу әдістерін оқу кезінде қауіпсіздік талаптарын одан әрі зерттеу жүреді. Студенттер заттардың және олардың қасиеттерін зерттеу (мысалы, әдетте күкірт қышқылы сұйылту) сияқты, кейінірек үйренесіз реагенттермен жұмыс істеу үшін кейбір нақты ережелер. Осылайша, мұғалім жаңа материалды түсіндіреді, сондай-ақ химия күшті пәнаралық байланыс жасайды ғана емес — өмір қауіпсіздігі негіздері — Биология — физика.

Оқытушының қауіпсіз пайдалану ережелері туралы білім бақылау студенттік эксперименттер мен демонстрациялар алдында ауызша (сауалнамаға) немесе жазбаша (тест) нысанын орындайды.

Жаңа ақпараттық технологияларды үлкен көлеміне қарамастан, модельдеу және нақты эксперимент ауыстырылады, жиі, тіпті неғұрлым тиімді және айқын, химия зерттеу классикалық химиялық эксперимент мүмкін емес болып табылады, және оның табысты ұйымдастыру және өткізу қауіпсіз пайдаланудың негізгі ережелерін білім мүмкін емес болып табылады. Жақсы ойластырылған мұғалім жоспары және оны жүзеге асыру ғана қатты білім қамтамасыз ету және қауіп мүмкіндігі қаупін азайту. Осылайша, студенттер химия, физика және биология біздің қазіргі білім қалыптасады, қауіпсіз мінез-құлық тұтас түсіну әзірлейді және төтенше жағдайларда іс-шаралар жиі қазіргі әлемде туындайды.

Әдебиеттер тізімі

Orzhekovsky PA, Meshcheriakova Л.М., Л.С. Pontak Химия: 8 сынып obscheobrazovat арналған оқулық. мекемелер. М:. АСТРЕЛЬ, 2006. 206 б.

Білім беру мекемелері ҒЭҚ негізгі жалпы білім беру, жобалық іс-шараларды ұйымдастыруда, модельдеу, студенттер техникалық шығармашылығын (http://standart.edu.ru) жүзеге асыру үшін қажетті оқу-зертханалық жабдықтармен жарақтандыруға арналған ұсыныстар.

Федералдық мемлекеттік білім беру стандарты // URL: HTTP: // стандарт. edu.ru.

Химия: орта мектептің 8-ші сыныпқа арналған оқулық. 3-е изд., Dorabot. және қосыңыз. / Ed. HER IS. Minchenkova. M:. Мектеп түймесін басыңыз, 2005. 192 бет.

Shtempler GI Химия // URL мекенжайын оқытуда білім беру эксперимент, оның жіктеу және орны анықтау: http://strempler.ucoz.ru.

загрузка...