Жұмыстың типі: Диплом жұмысы
Тақырыбы: Психологпен жұмыс кезіндегі мектеп жасындағы оқушының өзін-өзі бағалау психологиялық және педагогикалық шарттарын қалыптастыру

Мазмұны:
1. Кіріспе ................................................................... 3
1-тарау Өзін-өзі зерттеудің психологиялық негіздері ............ 8
1.1. «өзін-өзі бағалау» түсінігі, «Өзін-өзі бағалау» және психологиялық теориялар ........ 8
1.2. Орта балалық өзін-өзі бағалауын ерекшеліктері ..................................... ...14
2-тарау Психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру... 19
2.1. Ерте мектеп жылдары өзін қалыптастыруға әсер ететін факторлар ....................... 19
2.2. білім беру және психологиялық тәжірибеде оқушыларының өзін-өзі қалыптастыру тәжірибесі ............ 26
3-тарау: психологпен сөз топтық сабақтарда оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру эксперименттік зерттеу ... 31
3.1 оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру бағдарламасының мазмұны ... .............. 31
3.2. Бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі қалыптастыру зерттеу нәтижелерін талдау ...38
3.3. Бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру бойынша ұсыныстар ................55
Қорытынды ............................................................... ... 61
Терминология ......................................................... ... ... 63
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі ...................................................... .66
Қосымшалар ............................................................... ...71

Кіріспе
Зерттеудің өзектілігі бастауыш мектеп жасындағы жаңа әлеуметтік маңызды баланың енгізу байланысты және қызметін бағалау қарқынды өзін-өзі бағалау түрінде, байланыс шеңбер айтарлықтай кеңейту кезеңі болып табылады.
Өзін-өзі бағалауын қалыптастыру өз баланың қызметін, сондай-ақ олардың айналасында адамдардың сметасын өзін-өзі бағалау байланысты. Бірақ бастауыш мектеп балалардың өзін-өзі бағалауын қалыптастыру бойынша шешуші әсер олардың оқу іс және оқытушының мінез-бағалау бар. Бұл бастауыш мектеп балалар үшін мұғалім анықтамалық адам қызмет көрсетеді, сондықтан ол өте маңызды бағалау екендігін байланысты.
Ол өзіне баланың сенім қалыптастыру негізі болып табылады және оның қабілеті, жеке құзыреті мен пайдалылығы дамыту үшін негіз қызметін атқарады, өйткені ерте мектеп жылдары жеткілікті өзін-өзі, өзін-өзі қалыптасады маңызды. (Алымының және төмендетілген сияқты) өзін-өзі бағалау ретінде жеткіліксіз, баланың ашу және сату мүмкіндіктер мен қабілеттерін кедергі ішкі қақтығыстар әкеледі, байланыс бұзудан жəне тұтастай алғанда баланың қолайсыз дамуы көрсетеді.
Осылайша, кіші мектеп оқушыларының психикалық дамуына ғылыми-зерттеу тақырыбы байланысты маңызы өзектілігі, бұл жеткілікті және өзін-Рефлексивті қалыптастыру, ГЭФ ЖАО сәйкес олардың metasubject білім нәтижелері бірі болып табылады:
1), бастауыш білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларын әзірлеу нәтижелерін бағалау субъектісінің бағалау жүргізуге мүмкіндік беретін, сондай-ақ жеке нәтижелері бастауыш білім metasubject кешенді тәсілді қамтамасыз ету;
2) білім алушылардың жетістіктерін (бастауыш білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын меңгерген қорытынды сынып оқушылары) бағалауды қамтиды және оқу орнының тиімділігін бағалау;
3) білім алушылардың оқу жетістіктерін динамикасын бағалау мүмкіндік береді.
4) рухани-адамгершілік даму күтілетін нәтижелерге қол бағалау процесінде, бастауыш білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын әзірлеу әдістері мен нысандарын түрлі пайдаланылуы тиіс, бір-біріне (стандартталған жазбаша және ауызша жұмыс, жобалар, практикалық жұмыс, шығармашылық жұмыс, өзін-өзі тексеру және өзін-өзі толықтырады, Қадағалау және басқалар.).
Теориялық зерттеу: психологиялық, педагогикалық әдебиеттерге практикалық тәжірибесі және талдау өзін-өзі бағалау үшін жеке тұлғаның қабілетін қалыптастыру әдістерін, құралдарын, білім беру процесінің барлық компоненттерін қарым-қатынастар тұрғысынан түрлі нысандары арқылы әр түрлі орын алуы мүмкін екенін көрсетті. Көптеген зерттеулер ғалымдар (AG Asmolov, NF Виноградова, В.А. Karakovsky, Леонтьев, Леонид Новиков, А.В. Петровский, Л.С. Podymova, MI Рожков, Г.А. Цукерман, EG Юдин соавт.) білім беру процесіне жүйелі көзқарас негізінде болжамды белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру процестері және жеке қасиеттер болуы мүмкін екенін дәлелдеді. Алайда, бұл әсіресе білім беру процесінің барлық қатысушыларының субъективті пікір негізінде мақсатты педагогикалық қолдау мен ынталандыру жеке қалыптастыру мен дамыту аса мұқтаж объективті және субъективті қиындықтарды екі бастан кіші сынып оқушылары, атап өткен жөн: оқытушылар, психологтар, педагогтар, өздерін және олардың оқушылар ата-аналар.
Бұл тұрғыда, ол өзін-өзі кіші мектеп оқушыларының педагогикалық ынталандыру ұйымдастыруға теориялық және практикалық тәсілдерді қажет, қайта қарастыруды айналады.
Бұл психологиялық ғылыми-зерттеу, ішкі және сыртқы, өзін-өзі бағалау проблемасы назарына айырылған жоқ екенін атап өткен жөн. A.I.Lipkina жалпы өзін-өзі бағалау, олардың мүмкіндіктері, қабілеттері, жеке қасиеттерін және сыртқы пайда адамның қатынасы ретінде анықталады деп санайды. Өзін-өзі бағалау, өзін-өзі қадір адам мағынасында, өзіңіз (А.И. Lipkin, 1976) қатысты дұрыс көзқарас даму деңгейін көрсетеді.
Мақсаты: өзін-өзі кіші мектеп оқушыларының қалыптастырудың тиімді психологиялық-педагогикалық шарттарын анықтау.
Зерттеу объектісі: психологпен топтық сабақтарда жағдайында бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру үдерісі.
Зерттеу пәні: бастауыш сынып оқушыларының және оқытушылардың бағалау қызметі.
Зерттеу гипотеза ұсынды өткендей бастауыш мектеп жағдайында бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық өзін-өзі ынталандыру, егер тиімді болады деп:
Жас студенттер бақыланатын психолог бағалау іс-шараларға енгізілген психологпен топтық сабақтарда 1...
2. психолог және сыныптастары кері байланыс (оның жеке және тиімділігін бағалау) алыңыз.
Басқа да маңызды (сыныптастары, ата-аналар, мұғалімдер) өзіне-өзі баға және бағалау салыстыру 3...
Зерттеу гипотеза сәйкес, келесі ғылыми-зерттеу мақсаттары:
1. теориясы мен практикасы өзін-өзі бағалау кіші мектеп оқушыларының қалыптастыру проблемасының жағдайын талдау үшін.
2. бастапқы тіктеліп сипаттамаларын барабарлығын, және өзін-өзі Рефлексивті кіші мектеп оқушыларының биіктігін бағалау.
Жеткілікті өзін-өзі рефлексиялық және екінші сынып оқушылар қалыптастыруға бағытталған «өздерін бағалауға үйрену» сынақ циклы оқыту, 3...
4. психология арнайы ұйымдастырылған сынып әсерінен өзін-өзі кіші мектеп оқушыларының динамикасын анықтау.
зерттеу үшін әдіснамалық негізі: өзін-өзі кіші студенттің қалыптастыру проблемасын қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық ұғымдардың тұрғысынан біртұтас болуы тиіс. мәселені шешу тұтастығын, оның элементтерінің арасындағы өзара белгілеу, процесінің бөлу кезеңдерін мазмұнын анықтау, болып жүйелі тәсілді (NP Капустин Ю Konarzhevsky, П.И. Третьяков, Т.И. Shamova), талап, құрылымы, өзін-өзі бағалау қалыптастыру, олардың пайда сипаттамаларын анықтау. Зерттеу тұлғалық-қызметінің (BG Ananiev, Л.И. Bozovic, Е.В. Bondarevskaya, Выготский, OS GAZman, Гальперин М.В. негізінде, сондай-ақ жүргізілді Рейтингтi көрсету, А.К. Dusavitsky, IA қысқы, Kon, Леонтьев, В.В. Серіков, NF Talyzina, BD El'konin, JS Yakimanskaya) мен құзыреті (VI Baydenko, X. Гонсалес, IA қысқы, Калинин Н.В., OE Лебедев, А.В. Hutorskoy, SA Шаронов) жобалау процесін оқыту және оқыту тәсілдері және құбылыстар. Зерттеудің әдістемелік негізі жүйелі, жеке-қызметі мен құзыреттілік тәсілді құрады.
Әдістері:
1. теориясы: зерттеу бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау;
2. Эмпирикалық: эксперимент (ескертулер қалыптастыру және бақылау) мен әдістерін тестілеу:
— В.Т. әдісі Shur «баспалдақ»;
— Өзін-өзі рефлексивті жас студенттерді оқу диагностикалық әдісі (әдістерін өзгерту VT Schoor «Ladder»)
— АИ техника Lipkin «үш бағалау»;
3. Деректерді өңдеу әдістері.
Ан жағдайды талдау және практикалық тәжірибе оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру ұйымдастыру негізгі қайшылықтарды анықталды:
проблеманы және оның практикалық құрамдас (өзін-өзі бағалауын қалыптастыру психологиялық-педагогикалық процесінің барлық субъектілерінің дайындығы болмауы) шешуге теориялық деңгейінің арасындағы.
Міндеттер қою Зерттеу тақырыбының таңдау әкелді «психологпен жұмысқа орналастыру бойынша бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру психологиялық-педагогикалық шарттары».
Зерттеудің жаңалығы: зерттеу жас студенттер мен өзін-өзі бағалауын қалыптастыру өзін-өзі әзірлеген психологиялық-педагогикалық технология қалыптасуына әсер психологиялық-педагогикалық шарттар анықталды.
тәжірибелік маңыздылығы оқушыларының қалыптастыру ұсынылған көрсеткіштері, өзін-өзі бағалауын дәлелдеді және сынақтан технология деп анықталады. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың өзін-өзі бағалауын қалыптастыру анықталды психологиялық-педагогикалық шарттары Бастауыш білім беру тәжірибесінде психологиялық-педагогикалық өзін-өзі ынталандыру кешенді бағдарламасын әзірлеу үшін негіз бола алады.


Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
Заңды-құқықтық:
1. Федеральный закон от 29.12.2012 N 273-ФЗ (ред. от 21.07.2014) «Об образовании в Российской Федерации» (с изм. и доп., вступ. в силу с 01.01.2015) (29 декабря 2012 г.)

Негізгі әдебиеттер:
2. Архипова Т.Т. Исследование самооценки младших школьников в совместной учебной деятельности / Т.Т. Архипова // Традиции и инновации в образовательном пространстве России, Хмао-Югры, НВГУ, 2014.
3. Айдаева М.Н. Факторы становления самооценки младших школьников / М.Н. Айдаева // Интеллектуальный потенциал XXI века: ступени познания, 2013.
4. Веракса Н. Детская психология . Н. Веракса, А. Веракса; М: Юрайт, 2014.
5. Возрастная психология . Под ред. А. К. Белоусовой; Феникс; 2012.
6. Смирнова Е. Детская психология . Е. Смирнова; М: КноРус, 2012.
7. Урунт аева Г. Детская психология . Г. Урунтаева; М: Академия, 2014.

Қосымша әдебиеттер:
8. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. Изд. Педагогика, 1984.
9. Ананьев Б.Г. Развитие детей в процессе начального обучения и воспитания // Проблемы обучения и воспитания в начальной школе. — М.: УЧПЕДГИЗ, 1999.
10. Ананьев Б.Г. Человек, как предмет познания. ЛГУ, 1999.
11. Андрущенко Т.Ю.,Захарова А.В. Исследование самооценки младшего школьника в учебной деятельности. // Вопросы психологии ,2001 — №3.
12. Аржакаева Т.А. , И.В. Вачков,, А.Х. Попова Психологическая азбука. Программа развивающих занятий в 2-м классе – М.: Генезис, 2012.
13. Бернс Р. Развитие Я- концепции и воспитания. М.: Прогресс, 1994.
14. Белобрыкина, О.А. Влияние социального окружения на развитие самооценки / О.А. Белобрыкина // Вопросы психологии. – 2001. — № 4.
15. Бороздина Л. В., Видинская Л. Притязания и самооценка // Вестн. Моск. ун-та. Серия 14. Психология. 1999. — № 3.
16. Бороздина Л.В., Залученова Е.А. Соотношение самооценки и уровня притязаний по параметрам устойчивости и адекватности // Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. Вып 1, 1989.
17. Бодалев А.А. Восприятие человека человеком. Ленинград, ЛГУ, 1999.
18. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. М.: Просвещение, 2000 .
19. Божович Л.И. О некоторых проблемах и методах изучения личности школьника//Вопросы психологии личности школьника.М.: Просвещение, 1997.
20. Бороздина Л.В. Что такое самооценка?// Психологический журнал № 2 2000.
21. Бороздина Л.В., Залученова Е.А. Соотношение самооценки и уровня притязаний по параметрам устойчивости и адекватности // Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. Вып (1), 1989.
22. Витушкина Э.В. Особенности формирования самооценки младших школьников как основы достижения личностного результата образования / Э.В. Витушкина, Т.В. Кружилина // Вестник Челябинского государственного педагогического университета, 2014.
23. Витушкина Э.В. Педагогические условия формирования дифференцированной самооценки младших школьников / Э.В. Витушкина // Известия Южного федерального университета. Педагогические науки, 2014
24. Воронцов А. Б. Педагогическая технология контроля и оценки учебной деятельности. М.: Рассказов А.И. 2003.
25. Выготский Л.С. Педагогическая психология. М.: Педагогика, 1999.
26. Горбачева В.А. К вопросу формирования оценки и самооценки у детей. М.,2001.
27. Горностай, П.П... Готовность личности к саморазвитию как психологическая проблема // Проблемы саморазвития личности: методология и практика : сб. науч. трудов. / П.П. Горностай. – М. : Инион, 1990.
28. Давыдов В.В. Учебная деятельность: состояние и проблемы исследования / В.В. Давыдов // Вопросы психологии. — 1991. — № 6.
29. Джеймс У. Психология. М.: Педагогика, 1991.
30. Захарова А.В. Психология формирования самооценки. Минск, 1993.
31. Захарова А.В. Формирование самооценки в учебной деятельности // Психологические проблемы в учебной деятельности школьника. — М, 2001.
32. Захарова А.В., Андрушенко Т.Ю. Исследования самооценки младшего школьника в учебной деятельности // Вопросы психологии, 1995., №4.
33.Каменкова Н.Г. Учет учебных достижений младших школьников как средство развития самооценки / Н.Г. Каменкова, В.М. Синельникова // Герценовские чтения. Начальное образование, 2014.
34. Капустин А.Н. Исследование уровня притязаний в условиях психического стресса в связи со свойствами нервной системы и темперамента : Автореф. дис. канд.псих. наук. –М.,1996.
35. Кон И.С. Открытие Я. — М.,1996.
36. Ларина А.Б. Закономерности и принципы формирования познавательной самооценки младшего школьника / А.Б. Ларина // Вестник Балтийского федерального университета им. И. Канта, 2011.
37. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М., 1990.
38. Липкина А.И. К вопросу о методах выявления самооценки как личностного параметра умственной деятельности // Проблемы диагностики умственного развития учащихся. М., 1998.
39. Липкина А.И. Самооценка школьника. М., 1999.
40. Липкина А.И., Рыбак Л.А. Критичность и самооценка в учебной деятельности. М., 1999.
41. Лисина М.И. Общение, личность и психика ребенка. М., 2001.
42. Маркин В. Н. Жизненная позиция личности. М., 1989.
43. Марцинковская Т.Д. Диагностика психического развития детей.
М., 1997.
44. Матюхина М.В. Психология младшего школьника. М., 2002.
45. Немов Р.С. Психология. М.: Владос, 2007
46. Общая психология/ Под ред. А.В. Петровского. М.: Просвещение, 1999.
47. Особенности психологического развития детей 6-7 летнего возраста / Под ред. Д.Б. Эльконина. — М.: Педагогика, 1999.
48. Практикум по общей психологии. Сост. Т.И. Пашукова и др. М., Воронеж, 1996.
49. Психологический словарь / под ред. В.П.Зинченко, Б.Г.Мещерякова. -2-е изд., перераб. и доп. – М.: Астрель: АСТ :Транзиткнига, 2006.
50. Рогов В. И. Настольная книга практического психолога. М., 2003.
51. Роджерс К. Р. Взгляд на психотерапию. Становление человека / пер. с англ., общ. ред. и предисл. Е. И. Исениной. М.: Издательская группа «Прогресс»; «Уни-верс», 1994.
52. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. М.,1998.
53.Савинова Е.Ю. Формирование адекватной самооценки младших школьников в учебной деятельности / Е.Ю. Савинова // Гуманитарные исследования, 2014.
54. Савонько А.П.Возрастные особенности соотношения ориентации школьников на самооценку и на оценку людьми./Автореферат канд. Дис.,М.,2000.
55. Самосознание и защитные механизмы личности. Хрестоматия. Самара: Издательский Дом «Бахрах-М», 2003.
56. Сафин В.Ф. Устойчивость самооценки и механизм её сохранения // Вопросы психологии, 1975, №3.
57. Слободчиков, В.И. Формирование Я-концепции / В.И. Слободчиков. // Начальная школа, 2002. — № 3.
58. Спиркин А.Г. Сознание и самосознание. М., 1972.
59. Столин В.В. Самосознание личности. М.: Изд-во МГУ, 1983.
60. Федосюк Н.В. Самооценка как базовый компонент личностных универсальных учебных действий младших школьников / Н.В. Федосюк // Культура, наука, образование: проблемы и перспективы, 2014.
61. Фомина Л.Ю.Что влияет на формирование самооценки младших школьников//Нач.школа плюс до и после.,2003.
62. Чеснокова И. И. Самосознание, саморегуляция, самодетерниманация личности // Проблемы психологии личности / Под ред. Е. В. Шороховой. М., 1982.
63. Шапарь В.Б. Словарь практического психолога. М.:АСТ; Харьков: Торсинг, 2005.
64. Шибутани Т. Я-концепция как персонификация// Социальная психология. Пер. с англ.В.Б.Ольшанского.:Ростов н/Д., 1999.
65. Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника. М., 1998.

Интернет-ресурстар:
65. http://www.scienceforum.ru/2014/417/1700
66.http://www.dslib.net/obw-pedagogika/modelirovanie-sistemy-pedagogicheskogo-stimulirovanija-samoocenki-mladshih.html
67.http://nsportal.ru/vuz/psikhologicheskie-nauki/library/2012/11/03/samootsenka-i-uroven-prityazaniy-mladshego-shkolnika

загрузка...