Менің отбасым шығарма қазақша

Қандай «Менің отбасым» атты кітабында жазу

Мектепте, бала түрлі тақырыптар бойынша жазбаша сұрай алады, бірақ орыс және шет тілдері мұғалімдерінің сүйікті бір отбасының тақырыбы болып табылады. Осы тақырыптағы үлесі отбасының барлық мүшелері үшін болуы мүмкін, ал Сіз тек қана ең қымбат таңдауға болады

менің отбасым шығарма қазақша

менің отбасым шығарма қазақша

Отбасы басқару: отбасын қалай басқару? менің алғашқы баланың тууына дейін, мен жиі оңай отбасы мен балаларға арнау оның көп уақыт бере алар аналар қызықтырып жіті қарап. Екінші жағынан, мен ана немесе әйелі лауазымында болып табылатын өмірдің толық өзін-өзі іске асыру және қанағат алуға болады, бұл рұқсат ешқашан. Мен тіпті кейде осы бағытта қайғылы, үй шаруасындағы әйел ретінде өзін таныстыру, және жиі өзін-өзі скучно аналарға тақырыбында көрініс. Ал мұнда жыл бірқатар өтті ...

Соңғы уақытта, Мен жиі күйеуімнің невысказанное сұраққа алдында қараңыз: «Мүмкін, кейін барлық қайтадан, сіз отбасы тыс қызметін сіздің шквал үшін өрісті табады?» Шамасы, мен сәл тым алыс деп аталатын жобаға функционалдық менеджері қалдым «Менің отбасым және екі баласы бар.» Мен сәл анықтау шешті, және қандай барлық болып жатқан. Мен басталды бірінші нәрсе, ол үйде өздері болды ретінде, қызықты жолмен көптеген мәселелер шешіледі деп күйеуімнің құштармын талдау болып табылады, сондықтан: барлық даудың айналасында, сондай-ақ барлық артқы жабылған алды. Бірақ кім маған оңай, бәрі емес екенін білгіңіз және өзі емес. Менің қолымнан бар — бұл күрделі процесс, күні бойы жүзеге асырылады дерлік іскерлік процесс. Ага, Мен ол басын ояту деп, ойладым. Жоқ, жоқ, көшбасшы, және көшбасшысы, енді неге түсіндіреді.

Мектепте отбасы құрамы орыс және шет тілдері бойынша бастауыш мектеп студенттері сұрай аласыз. Студент жұмысқа алды кезде жаза қандай?

Құрайды қойылатын талаптар

Директоры оған келесі халқының көшбасшысы басқарады және дамытады. мақсаттарды орнату. Сіз разряд мәселесін қойды, егер Мен, білемін — бұл біз істеу керек нәрсе, бұл нәрсе жасалуы болады. Ол қажет қандай болатынына емес. Сондықтан біз SMART үйде мәселені қойды. Бұл анық уақыт оны анықтау, шындық және біздің жауапкершілігін тексеру, бұл арнайы қанша жәйттерді болып табылады. Дұрыс қойылған мәселе суретшілер бастамасын және шығармашылық алуға мүмкіндік береді. Делегаты. Кейде міндеттерді тікелей жатқызу мағынасы жоқ, ал, керісінше, қатты отбасының басшысы кедергі, сондықтан жағдайда делегациясының процесс бар. сенім — проблема басқа сөзбен айтқанда, ол табысталған болса, қоюға болмайды. Бұл кілт сөз отбасы сияқты, және бизнес болып табылады. Менің жұмыс — бағыт-бағдар беруге және қорытынды нәтижесін анықтау үшін. не істеу керек және ол қалай отбасы команда мүшелерінің анықталады — егжей-тегжейлі үшін орын жоқ. Осыған байланысты, олар қайтадан жасаушылар және бастамашылары. Кері байланыс және бақылау. Әрине, кейін барлық табысталған, және таң мереке немесе сөздерді қажет, сондай-ақ орындалған тапсырмалар баяндалған. Тіпті жақсы — қолдау және оң бағалау сөздер. гүл өседі, олар сөзсіз суарылатын қажет. сонша ештеңе де, уақыт көрініп әрекет ретінде Алғыс және болашақ табыстары мен аяқталмаған сенім сөздерді ынталандыру емес. бизнес сияқты, кез келген жағдайда бақылау функциясын жоғалтады тиіс емес, ол әрқашан менеджері болып қалады. Ол ту ашылмалы немесе жай ғана мәселені қайта есептеу қабылдауға, сабан podstelit уақыт мониторинг нүктесін орнату керек. Уақыт басқару. О, бұл менің ашу және олжа болып табылады! Бұл менің ғана екі баланың анасы болып табылатын үйренуге қабілетті болды білу болып табылады. Ештеңе де сондықтан жарты сағаттық ұйқы айыппұл ретінде жеке тиімділік бірнеше рет күніне жақсартады! Осы жарты сағат ішінде ол, ыдыс жууға біраз тазалау, сіздің тістері, кофе бар, Шиншиллалар кезінде торға салып үлгеру керек, электрондық пошта жауап, балтамен бастап кешкі пісіру, т.б. Басымдықтары! Міне олар. Тек осы төтенше жағдайға, ол маңызды және қандай бір жыл немесе екі күте алатынын анық болып, ... Бүгін мен 25 минут бәрін алуға бару үшiн уақытыңыз бар! Ал ең бастысы — Мен маңызын және тамаша оқушысы синдромы, Мен оңай және тез енді істеп жатырмын бәрін алып тастады. Жүзеге асыра жоғарыда аталған барлық кеңсе өмір мені алып келді деп, Мен жобаның менеджері ретінде көп Мен білмеймін және қалай білмеймін, деп ойладым. Мен алаңға білімге барды. Бұл мен үшін тағы бір жаңалық болды. Бұл онда құнды басқару дағдылары болып табылады! тәжірибесі бар ата костюмдер мен байланыстарды ерлер көп айырмашылығы жоқ. Шынайы командообразованием. отбасы ана ретінде команданы бірге қоюға басқарушы? сайтында оларды көру, мен дамуы және оның командасы мүшелерінің тарту табиғи үрдісі көрдім. Сіз анасы м ж шігіндегі оның досы күрек ұрып-соғып тиіс емес, неге өз баласын, түсіндірді қаншалықты жақсы көрдің бе? онымен бір шелек және грабли бөлуге қалай? Немесе бұл үйге баруға уақыт болып табылады, бірақ көп серуендеу сияқты? Иә, олар ынтымақтасуға және келіссөздер жүргізуге мүмкіндігі бар. Олар бір немесе басқа әрекетке оларды тыныш сөздерді, қарапайым елеусіз мотивация (бала мақтау мен сенімі) итеру жатыр, тікелей нұсқау, ғұрыптарымызды ешқашан пайдаланбаңыз. Олар тек бір секунд жұмсайды емес, олармен келіседі, және бірнеше минут. Бұл дағды Мен бірден оның қоржынында өтті. Көп. Менің екінші бір мезгілде жақсы және м ж шігіндегі жауы зақым және сол уақытта оған кейін жұмыста проблемалары туралы құнды кеңестер бере отырып, әкеммен сөйлесіп телефон жылап басатын, қандай жаман не бар екенін балаға түсіндіріп, қабілетті Өкінішті ата болды. Мен сабақ тексеру үшін, бір уақытта бір ұйқыға қоюға тиіс болған кезде бір нәрсе, түнде орын екеніне көз басқа сенімдімін, және әкем оның күнің қалай өтті білемін және әлі күнге дейін болашаққа отбасылық кеңес жоспарларды талқылау үшін уақыт. нәрсе өзінде жоспарланған және алдын ала дайындалған, ойластырылған сияқты Олар бір уақытта оны қалай істеу керектігін білеміз. Осы сақтай отырып, мен алдын ала бәрін жоспарлап бастады және ойлаймын. Инновациялық. инновация барлық жоғарыда мульти мақсатты ескере отырып басқару қиын. Мұндай шешімдер, сондай-ақ, Мен бақылады. Мысалы, сабақтарға дайындалуға әдісі. Ақсақал бағалау және тексерулер диктант әшкерелейді, жас және одан кіші поэзия білдіру дауыстап оқиды. Немесе, мысалы, бақылау жүйесі және сақтау. 5 метр қашықтықта ұзартылуы мүмкін иттер үшін ұзақ қарғыбауы. Бұл толы манды орындарында анасына жанындағы ұнайды емес гиперактивны балалар үшін өте ыңғайлы шешім болып шықты. Мен күте шештік және диктант идеясы дейін қарғыбауы мен шынымен ұнады.

google және yandex іздеу жүйеісінен бізді таба аласыздар.

отбасылық басқару дағдыларын дамыту және талдау Қорытынды, Мен шындап ойладым: сондықтан кәсіби өсу және жеке даму емес пе? «О-хо-хо! — Мен ойладым. — Тағы не өсу және даму «Ал таңдау қажет кез келген жағдайда, және жүзеге жоқ болып жайлылық аймағынан тыс,. ғана нәрсе, адал, шын мәнінде мынаны мойындауға келеді. маған жеткілікті, мен емес, осы жерде және қазір сәт тартып алуға юбкалар қабілеті басқа да көптеген отбасылық менеджерлер байқадым. нақты нәтижеге іздеп адам, және отбасында маңызды процесс және оны ләззат қабілеті — менеджерлер үшін. ұнайды, біз қандай ұнайды — қуып және қараңыз, ал ең бастысы мүмкіндігі болуы үшін, асығады емес, оған болу үшін әрбір сәтті пайдалан. Ол уақыт алады және ол тек фотосуреттер мен естеліктер болады. Ал бұл сәтте, ең бастысы емес пе?

Отбасы. Қарым-қатынаста дағдарысты еңсеру үшін қалай? Дағдарыстар кез келген отбасында орын. Бұл қайтымсыз апат, сондай-ақ көп өмір бөлігі болып табылады — ол дағдарыс екенін түсіну маңызды. Дағдарыс қарым-қатынас нығайту немесе немесе тоқтату үшін мүмкіндік береді.

отбасында дағдарыс серіктестер бірге болашақты көріп тұрған жоқпын кезде, бір-біріне сенімсіздік сезінуге жүреді. Егер сенімсіздік білдіру — жоқ шынайылық, ешқандай қолдау жоқ. қарым-қатынас шынайылық, жинақталған наразылығын, серіктес болмауы жоғалады. Әрбір оның шекарасы мен қажеттіліктерін қорғауға тырысады «, тянет көрпе өзіне». Оның орнына эмоционалдық байланыс орнату бар, серіктестер, басқа да айырылып қорқып, бір-біріне бақылауға бастайды. Ал адал, осылайша, қарым-қатынас сақтауға жол іздейді. қолдау — отбасы үшін сыни кезеңде қарым-қатынас үшін негізгі құқықтарды қорғау тәсілі. беруге және қабылдауға-беруге көп сәл үшін теңестіретін, бір-біріне қамқорлық бастайды! қиын жағдайды талқылау, бірге бір-біріне және өмір сіздің үміттерін нақтылау. айырмашылықтарға бірақ сіз ортақ қандай туралы емес Концентраты. Сіздің серіктеспен сөйлесті жоспарлау, деп ойлаймын: ол қалай қарым-қатынасымызға әсер етеді, біздің отбасы үшін жақсы қандай, Мен нәтижесінде жасаймыз.

отбасылық дағдарыстар қатар, дағдарыстар көп жеке болып табылады. Жасы, экзистенциалдық, шығармашылық, және тағы басқалар. Жиі олар тудырып және / немесе бу ретінде қарым-қатынас дағдарыс сәйкес келеді. Сондықтан, өзара қарым-қатынас назар аудара отырып, сонымен қатар, ол жағдайға, не менің жеке үлес түсіну, өзіңіз түсіну маңызды болып табылады. Сіз жеке дағдарыс арқылы жүріп жатқанын қайдан білеміз? Біріншіден, сіздің сезімдерін тыңдау. Әдетте, дағдарыс көрсеткіштері адинамия, шаршау, ашу-ыза, түңілу болып табылады. Ол болашаққа жоспарлауға, адам армандаған тоқтатқан, немқұрайлы болып, бақытты болу үшін пайдаланылатын қандай, жақсы жүріп жатыр емес. істеу маңызды екінші нәрсе — арнайы ұнайды емес қандай, қандай мекенге дағдарыс қараңыз. Ол Өзіңнен адалдық маңызды болып табылады. «», Бұл олардың кінәсі ғой «, осындай тағдыры / Кармен-ақ осы ортақ психологиялық қорғаныс назар аударыңыз» емес өте және келді «.» Шынымды айтсам шындықты келмейді, егер өзім айтып, және одан ма сіз де аз тәуелді? Dream. олардың қалауларын туралы ойланып көрші. Егер сіз оған сәл жақын дәл қазір не істей алады? жоспарларын іске асыруға көмектесу үшін сізге жақындарын сұраңыз:, идеясын қолдау мадақтауға, оны не үшін еске салу үшін (орнына емес).


Мысалы, экономикалық немесе әлеуметтік — отбасылық, сондай-ақ сыртқы дағдарыстарға қатысады. Бір немесе екі серіктестер олардың жұмыс, ақша, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік мәртебесін және достарын жоғалтып алуыңыз мүмкін. Мұнда болашақта қайтадан маңызды қолдау серіктес түсіну, сенім. Ол ашық алаңдаушылық және қорқыныш талқылау үшін маңызды болып табылады. мүмкіндіктеріне проблемалардан кезелімді жылжыту үшін жоспарларын қайта қарау, жағдайды қабылдауға көріңіз. Мысалы, сіз балалармен жұмыс, олардың бос уақытын пайдалануға болады, серуендеу. ұзақ пысықтауды келеді кітап оқып, ескі достарын келуге, сызу үшін бастау ... қуаныш жаңа көздерін іздеңіз және сіздің серіктес жаңа бастамаларын қолдайды. өзіңізге сұрақтар қоя, кез келген дағдарысты дами бастады. Мен не алуға болады? Қандай менің отбасым не болады? Қайда, мен соңында болғым келеді кіммен? Ал содан кейін ғана кірісуге.

Отбасында Рөлдер: төмен аяғын? Біз барлық тұлғалық отбасында қалыптасады деп білеміз. Мінсіз жарнама абстрактілі бейнесі болған жоқ, бір. Өйткені, бәрі қарапайым айқын және айқын болып табылады: анасы, әкесі, бала, әжесі мен атасы. Ал осы рөлдерді әр, тиісті актерлер таңдаңыз. Бірақ өмірде бар құю, бірақ рөлдері қалады. Және олар әрқашан «мінсіз» сценарий сәйкес келмейді. Және бұл кейбір тәсілдермен тіпті қайшы жүреді.

Бұл мақалада — отбасы шатастырады рөлдер кезде не болатыны туралы: орын әкесі мен анасы өзгерту, балалар мен ересектер, ерлер мен әйелдер. Отбасындағы барлық қандай рөлдер бар?

әкесі / күйеуі — шешімдер қабылдайды және отбасы үшін жауапты болып табылады бірі. Ол рұқсат береді және шектеулер қояды. әйелі / анасы — күйеуі бір. Ол ағымдағы мәселелерді шешу үшін екінші көшбасшы болып табылады. балаға — жақсы көреді және қамын ойлайды бірі. бала — жаңа тәжірибе асырады. Оның сүйіспеншілігі мен қорғау, сондай-ол өз мақсаттары, міндеттері және қалауымызбен сілтеме бірге тұрады. Менің әжесі — анам ата-аналар болып табылады. Баланың үшін бұл анам мен кейінгі үшінші ұстаз. атасы — ата-анасының әкесі. Ол аға буын бас, бірақ екінші ең маңызды емес. Баланың үшін бұл досы, серіктес, ұстазы болып табылады. Бұл бәрі қарапайым көрінуі еді. Біз интуитивті ол болуы тиіс деп есептейді. Теориялық. Бірақ бір нәрсе — болуы «керек», сондай-ақ мүлдем басқа — шын мәнінде орын ретінде. Ол рөлдерді нақты шатасуы көптеген отбасылар кездеседі табылады. Мысалы: әкесінің рөлі анасы 1... шешімдер қабылдайды және барлық мәселелерді шешеді әйел бар. оған бүкіл үй; ол барлық қажетті, ол әрбір отбасы мүшесінің өміріне қатысады, сондай-ақ әлемдік онсыз күйрейді дейтін сенімді. Ол бәрін өзі жасайды. күйеуі? Жоқ, мен ... естіп, демалуға келеді, бірақ кім, Мен емес пе, егер ешқашан? Ол, ол қайда сәтсіздікке емес. Ол жанқиярлық және күшті әйел екендігін көрінуі мүмкін. Ал осы тәрізді нәрсе: ол демалуға қалай білмеген, әрең өз қажеттіліктері туралы көмек кетсе және қабылдайды. Туралы барлық бір, бірақ — қажет. Тұрақты ол оған өз өмірінің мәні туралы ойлауға емес көмектеседі «әлемді құтқарады». Басқа отбасы мүшелері, сондай-ақ пайдасын: олармен кез келген жауапкершіліктен. Балалар өсе қажеті жоқ, күйеуі күшейтуге қажет емес. бәрі қазіргі уақытта ыңғайлы. Сондай-ақ ұзақ біреу күйеуінің орнына 2. ... дейін өседі баланы келмейді, сондай-ақ. Бұл анасы (эмоционалды, әрине) өз балаға үйленген онда жағдай. Ол «қалыпты» (мысалы, ана немесе жалғыз-ақ, немесе сіздің серіктес көңілдері) адамды сай келмейді, өйткені, онда ол оны өседі деп есептейді. Бірақ мәселе сіздің жеке өміріне бақытты болуы үшін, ол өзі үшін оны көтереді, бұл емес,. басқа әйелді беруге қандай қазына?! Бірақ әрқашан емес, ол күйеуінің ұлы орын алады: ол осы сәтте әйел ересек қызы екенін жүреді. Ал содан кейін қызы, шын мәнінде, адамның проблемасын істеп, анама көмектесу үшін қазір, содан кейін міндетті сезінеді — мысалы, ол өзінің салмағы артта апарады, ол қаржы қамтамасыз етеді, сондықтан оның проблемаларын шешуге көмектеседі және. Бұл өте жауапты «жақсы қыз» болып табылады. Бұл инверсия — Құпиялылық болуы кепілдендірілген жолы. Ал ана үшін және бала үшін. анасымен сипаты басады және жоққа, өйткені бұл «ұл» жылы, батыл проблемалар түрлі келеді. «Қыздар» олар жауапкершілік және «қажетті» барлық түрлері бойынша бөлінеді, отбасын болуы мүмкін емес. Және олар екеуі де барлық зиянды әдеттерді түрлерін өте бейім — және алкогольге және компьютерден, және басқа да адамдардың. Бірақ олардың мүмкін емес — өзінің бұл өмір, өйткені. 3. Бала отбасы басшысының сайтында орналасқан. отбасылық мүсінін түрлері бойынша білім беру Бұл модель. Оның тілегі әрбір — құқық, кез келген жылап немесе Каприз әркім секіріп және сүйікті баланың айналасында scamper құрайды. қиындықтарға қарсы Оның күзетші жазаға емес. Шын мәнінде, ол инфантилизм мақұлданады, ол бейсаналық хабарын алады «өседі емес.» Көбіне бұл кеш отырып жүреді, және тек балалар қолдаймыз. Бұл нұсқада жүзеге асыру, бала ересек өмірге проблемаларды көп алады, — деді ол қиындық автономия танытады бірлесіп оқытылды емес, ол басқалармен келіссөздер қиын. Мен ата-аналар олар бір-біріне күйеуі мен әйелі болуы ұмытып деп «Білім» да жақсы көреді. отбасының басы етіп 4. әжесі. уақытта жас отбасы өз ата-аналарымен шекарасы салу мүмкін емес еді, егер Бұл жүреді. Содан кейін әжесі (емес анасы) қандай үйрету, тәрбиелеу, қалай баласын тамақтандыруға қандай шешім қабылдайды. Жеке немесе ол анық отбасылық өмірдің басқа салаларында араласқанға: өмір т.б. қаржысын басқаруға ретінде, құрылған және қандай болуы керек. Нәтижесінде, баланың алдында ата-анасының билікті, «ересек» балаларға әлсіретуге және балалар қалады, және әжесі кез келген зейнетақы бейімделу немесе басқа жерлерде өзін жүзеге асыруға, немесе жаңа қарым-қатынас жасау үшін мүмкін емес болып табылады. 5. Баланың ретінде бас.

балалар мен ата-бұл инверсия психологиялық қалпына келтіріледі. Бұл балалар тым ерте дейін өседі тура келді. Бірақ ол бақыт емес, сондай-ақ олардың отбасы аман қалу үшін, әйтпесе мүмкін емес болды фактісі. Және бұл қорқынышты. Жақын тұрақты, сенімді, болжамды, немесе жетілген ересек болды. Мүмкін, ол өзінің өмірі мен өз тәжірибесін жауапты балаға бойынша берілген сәби ана болды. Мүмкін, келесі күтпеген алкогольді әкесі болды. Мүмкін ата-анасының жылы жас бала, «vypihivaya» аға рөлі отыруға мәжбүр. Қалай болса да, бала айырылған болатын. Бірақ үнемі барлық және бәрін бақылауға, оны үнемі алаңдаушылық бастан тудырады ауыр жүктеме, psevdovzroslosti алады. Бұл «балалар» туралы ойлауға қабілетті болып табылмайтын және өздері қамқорлық, өз қалауларын анықтау мүмкін емес. Олар сене беруге қиналамын. Қарым-қатынас қосылған болса, «ересек-ересек» сирек болып табылады: жиі бір адам басқа бір үшін, ата-аналар (немесе құтқарушы) болып табылады. Идеал отбасы бола бермейді. Біз барлық өсті және қалыптастырдық өткен багажды, болады. , Өсе өмір қиындықтарын жеңе және ештеңеге қарамастан рөлі топтастыру, өз бақытты болуға үйрену: Біздің отбасымыз, ондаған жылдар алады, оның нысанды бізге «береді».

осындай жұмыстарды жазған кезде, кейбір ережелер бар. кез келген басқа да құрамы студент жоспарға сүйену керек деп: бiрiншi, әңгіме галстук немесе қосылуға жүріп, содан кейін бірнеше тармақтары басты тақырыбы ашуға арналған, бірақ соңында жасалуы тиіс. әңгіме тілі мен студенттің сыныптың тұсаукесеріне байланысты ұсыныстар мен сөздер саны әр түрлі болуы мүмкін. Мұнда ол назарға мұғалімнің талаптарын қабылдау қажет. Бірақ жоспардың жұмыстары әлі де талаптарын барлық түрлері үшін шамамен бірдей болады.

Бұл эссе студент шыншыл болуы керек, бірақ сол уақытта ол әрбір отбасы мүшесіне қатысты тым көп мәліметтерін айтып қажеті жоқ. отбасылық қатынастар сияқты анам мен сияқты кейбір мәселелерді, жиі жанжал болса, сондай-ақ, бұл туралы айтуға қажеті жоқ. үйде жатқан жоқ, бәрі, сіз басқа адамдардың білуі керек: Біз тақырыбы «Отбасы» ашу этика балаға түсіндіру керек.

Қандай кітабында жазу

басында сіз ол осы ұғым оны енгізілген оның отбасына, деп санайды кімге, Сіздің балаңыз жұмыс істейді айтқанымыз жөн. Онда ол қысқаша отбасы мүшелерін тізімдейді, ол үлкен отбасы немесе жоқ бар дейді. Содан кейін, әрбір отбасы толығырақ жазу мүшесі туралы еңбектерінде денесінің: бәлкім оның есімін беруге, жасына, жұмыс істейді айтып, ол сіздің баламен ойнап және оған көмектесу сияқты істеу жақсы көреді. ата-аналар, ағалары мен апаларынан: Бұл бөлім бала сол пәтерде немесе үйде кіммен тұрады, сол туралы айтып тұр. Бірақ әңгіме бала жиі жеткілікті, оларды көріп, оның отбасына тапса, әжелер мен аталар немесе ағасы мен Тетя туралы болуы мүмкін. Сіз сондай-ақ мысық, ит немесе тоты сияқты, әрине қымбат нәресте жануарлары еске алады.

Студент әрбір отбасы мүшесіне туралы ақпаратты жазбаша кейін, сіз отбасылық ойын-сауық, олар бірге алуға кезде оның мүшелерінің барлық жазда барып, ол демалыс күндері не істеу керек, кешке үлкен қызығушылық қабылдауға нәрсе туралы еске алады. әңгіме соңында бала оның отбасы достық болса, аталған және неге қарастырады болады. Бұл құрамы жақсы қорытынды болады. осындай әңгімелері бала көрініс, бағалау, және дәйекті тұсаукесеріне үйренуге көмектеседі, сондай-ақ оның отбасының әрбір мүшесіне өз көзқарасын талдау және білдіруге.

 

загрузка...