Шығыс Қазақстан облысы

Глубокое ауданы

«Степное негізгі мектебі балабақша кешені»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Карымбаева Балнур Тлеубековна

Сабақ тақырыбы: Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия

Тақырыпты оқытудағы мақсат:

Білімділік. Екінші дүниежүзілі соғыстан кейінгі Германиядағы саяси өзгерістер,мемлекетті бөліске салу мен ыдырауы,әлуметтік-экономикалық дамуы туралы мағұлмат беру арқылы білім-біліктілікті қалыптастыру.

Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін үнемі жетілдіру мақсатында жаңа сабақтың мазмұнын дамыта отырып, тарихи оқиғаларды , фактілерді салыстырып, талдауға үйрету, білім алуға құштарлығын дамыту.

Тәрбиелік. Германияның бірігуі мен ішкі және сыртқы саясаты туралы тарихи деректер арқылы

көздерін жеткізіп, дұрыс түсініктерін қалыптастыру.

Сабақ түрі: аралас сабақ. (Сырттай саяхат, сұрақ-жауап, пікірлесу,тапсырмалар орындау)

Сабақ әдісі: әңгіме, сынып және жекелей оқушылармен, картамен, кестемен, мәтінмен, салыстыру, тарихи тұлғаларды тану, интерактивті тақтамен жұмыс.

Пән аралық байланыс: Қазақстан тарихы, география, математика,т.б

Көрнекі құралдары: Карта, интерактивті тақта, суреттер, кестелер,слайдтар.

ТАҚЫРЫПТЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОСПАРЫ.

ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫСТАН КЕЙІНГІ ГЕРМАНИЯ
БАСЫП АЛҒАН АЙМАҚТАРДАҒЫ ӨЗГЕРІСТЕР
1948 ЖЫЛҒЫ БЕРЛИН ДАҒАРЫСЫ ЖӘНЕ ГЕРМАНИЯНЫҢ ЫДЫРАУЫ
АДЕНАУЭР КЕЗЕҢІ (1949-1963ЖЖ.)
ЕКІ ГЕРМАН МЕМЛЕКЕТІН БІРІКТІРУ ПРОЦЕСІ
ҚАЗІРГІ ГЕРМАНИЯНЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ

САБАҚ БАРЫСЫ: 45 МИНУТ.

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ -1-2 МИНУТ (ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚҚА ӘЗІРЛІГІ, САБАҚҚА ҚАТЫСУЫ)

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ҚАЙТАЛАУ — 3-5 МИНУТ
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Франциядағы конститутциялық өзгерістер?
Бесінші Республика және Шарль де Голльдің “жеке билік тәртібі”
1968 жылғы “Қызыл Мамыр” дағдарысы туралы не білеміз?
1956 ж Франция тәуелсіздігін беруге мәжбүр болған ел?

ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ ТҮСІНДІРУ ЖОЛДАРЫ. — 8- 9 минут. ( Оқушылар слайдта берілген сұрақтарды оқу
арқылы білімдерін толықтыру.

Негізгі жетекші ұғымдар мен түсініктер: термин сөздер, тарихи тұлғалар, мәтінмен, интерактивті тақтамен, кестелер, сызбалармен, суреттермен, компьютермен жұмыс.

(Канцле, бундесрат, бундестаг, мандат, марка, парламент, декартелизация)

Рефлексия кезеңі: Сабақ барысында оқушы — оқытушы арасында дұрыс қарым-қатынас орнату.

Жаңа сабақты бекіту. 20-25 минут. Тапсырмалар орындау, ауызша. ( Слайд бойынша)

Үйге тапсырма: 1-2 минут. 25 Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Италия. Оқулық 177-190 беттер

Оқушылар білімін бағалау: Арнайы парақ толтыру. (Ашық сабаққа қатысушылар бағалауы)- 1-2 минут.

загрузка...