Дененi жаттықтыру үшiн, ең алдымен 10минут жүгiрiп келемiз. Содан кейін отжимания жасаймыз. Ең алғашқысын 20 реттен жасаймыз. Жасаған кезде, егер қолыңыз қатты, мықты болсын десеңiз, қолыңызды жұдырықтап алыңыз, осылай отжимания жасаңыз, сосын 6 айда 20-ға көтересiз, солай 20+20=40рет.

денені жаттықтыру


Сосын Жатып алып, тiзенi ағаңызға, iнiңiзге не басқа адамға бастырып отырғызасыз. Сол күйде дененi көтерiп, түсiресiз. Алғашқысы 20, мұныда жоғарыдағыдай жасайсыз. Сосын қолыңызды басыңыздың астына қойып жатасыз, сол күйде Аяғыңызды жоғарыға көтерiп, төменге түсiрiңiз. Iстеп жатқанда аяғыңызды жерге тигiзбей iстеңiз. Тек 30рет. Отырып, Тұрған кезде секiресiз. Мұны 20-дан артық жасауға болмайды, бой өспеу қалу қауiпi бар. Сосын Скалькы секiресiз, Және түрнекте қимылдайсыз. Түрнекте 5-10мин-тан көп шұғылданбаңыз. Сосын Брусья жасайсыз. Лимит, ең алғашқысында 10рет, 1аптадан кейiн 20рет жасаңыз. Сол 20реттен көтермеңiз... Сосын түрнекке 5рет тартынасыз. Азанда, және кешке дайындалыңыз. Болды. Нәтиже күте берсеңiз болады!

загрузка...