Мазмұны
Кіріспе 3
Кәсіпорынның 5 дағдарысқа қарсы бағдарламасына маркетинг және менеджмент 1. теориялық аспектілері
1.1. маркетингтік perdpriyatiya 5 тұжырымдамасы
1.2 Кәсіпорынның 7 басқару тұжырымдамасы
Кәсіпорын дағдарыс preodaleniya 9 1.3 әдістері marketingovoydeyatelnosti және басқару шешімдері
«Tesla» 12 қызметінің 2. талдау
2.1. «Tesla» 12 қысқаша сипаттамасы
2.2. «Tesla» 13 ішкі ортасын талдау
2.3. «Tesla» 19 ортаны талдау
2.4. Диагноз дағдарыс 28 факторлар
2.5. 28 дағдарысты болдырмау үшін стратегияларын әзірлеу
Қорытынды 34
Пайдаланылатын көздер мен әдебиеті 35 тізімі


Жұмыс бөлігі
Әрине, компанияның басқару мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жасауға, және мүмкін және нақты қатерлерге болдырмау үшін жұмыс бар. Тұтастай алғанда, бұл нарық субъектiсiнiң ретінде кез-келген компания үшін қалыпты жағдай болып табылады: бәсекелестік ортада, күшті бәсекелестердің болуы, маркетингтік басқаруды жетілдіру тәжірибе жинақтауға, үнемі өз қызметін талдауға және оның бәсекелестерінің сол, мүмкін маркетингтік жоспарлары бойынша жұмыс, маркетингтік бюджетті ұлғайту қажет. Уақтылы басқару оның ресурстары мен мүмкіндіктерін пайдалана отырып, барлық сыртқы ортадан компанияның кемшіліктер мен туындайтын қатерлерге қатысты шаралар қабылдайтын болады Сондықтан, егер компания үлкен тиімділігін инженерлік жүйелерді қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өз жұмысын жалғастырады. 2.4. Ыңғайлы және визуализация үшін диагностика дағдарыс факторлар біз кестеге барлық деректерді азайтуға. 13-кесте — дағдарыс жағдайлар қауіп-қатерлерге, жетекші факторлар корпоративтік клиенттердің қаржы шығындарын әсері нарығында жаңа ойыншылардың төлем қабілеттілігі пайда төмендеуі, стратегиясын банкроттық Маркетинг болмауы кең дебиторлық ықтималдығы сатудан түскен пайдаға клиенттік құлдырау жоғалуы жарнамалық науқанының ешқандай нақты жайғастыру болмауы жарнама тұтынушылардың болмауына жеткілікті хабардарлығын емес болып табылады Интернет онлайн аудитория штабының туралы бірде-Фокусты жедел стратегиясын кадрлық менеджмент болмауы құзыретіне оқу болмауы vnutrefirmennogo корпоративтік мәдениет айналымы болмаған жеткілікті топтасқан ұжым айналымы жоқтығында болып өзгеріп отыратын нарық жағдайларына тез әрекет жеткілікті емес, брифингтер болмауы жоқ, кадрлық «тиісті ақпаратты компанияның табысқа негізгі қатерлерге кіруге — жоқ жарнамалық стратегиясы 1. Маркетинг: Tesla «Келесі факторлар болып табылады. 2. Қызметкерлер — камералдық оқыту болмауы. Негізгі тәуекел факторларын талдау кейін дағдарыстың қайталануына стратегиясын әзірлеу үшін кірісуге тиіс. 2.5. Дағдарыс болдырмау үшін ең тиімді жолын алдын алу үшін стратегияларды әзірлеу, ол ескерту, алдын алу шараларын қолдану болып табылады.
Бұрын анықталған ретінде, ең қауіпті факторлар маркетинг және қызметкерлерді қамтиды — ЖШС әлсіз жақтарын «Tesla». Дағдарысты болдырмау бойынша бірқатар шаралар ұсынды және олардың тиімділігін ықтималдық бағалау ұстап тұрыңыз. Әлеуметтік желілер интернет-пайдаланушылар арасында өте танымал. Бұл оңай, осы сайттар байланыс және достар табу үшін шексіз мүмкіндіктер түсіндіріледі.
Бүгінгі таңда ең танымал ресурс болып табылады: сыныптастары, байланыс, және менің әлемдік. Бұл ресурстар күнделікті пайдаланушылардың үлкен массасы барады. Осылайша, «байланыста» қызметі пайдаланушылар 20 миллионнан астам мүшесі саны. «Сыныптастар» бойынша тіркелген пайдаланушылардың саны осы көрсеткішінен. Порталында «Менің әлемім» А аз өнімділік, почта пошта.
PV. Баннерлер әдетте стандартты өлшемін орналастырылған. жарнама таңдау тапсырыс берушінің пікірі бойынша, өнімді немесе қызметті жарнамалайтын көп органикалық көрінеді, және орналастыру үлкенді қайтару әкеледі, ол қызмет бірнеше учаскеге қамтамасыз етеді. Кез келген өндіруші пайда барынша және жаңа таратып айтар көп жаңа жаһандық нарықтарға кеңейтуге ұмтылады.
Жарнама қуатты жеткілікті ынталандыру, өнімдерге немесе қызмет көрсету өнімдерін тұтыну шақыру. Өнімдерін сату көлемі, сондай-ақ сату жәрдемдесу үшін пайдаланылатын жарнамалық науқандарды жіктелуін арттыру үшін стратегияларды бар. Мысалы, «байланыста» әлеуметтік желісінде жарнама орналастыру стандартты баннер ашық түрлерін қарастырайық. қызметінің ресми бағасы тізімі 1000 әсерлерімен 18 рубль жеткілікті төмен бағамен қызмет жүзінде әрбір бетінде жарнама ұсынады.
Ең аз тапсырыс 5000 әсер болып табылады. Бұл 0,7% болған жоқ CTR индексі. Ол нақты клиенттердің әлеуметтік желілерден трафиктің айырбастау өте төмен болып табылады және 1,5% деңгейінде фактісін атап өткен жөн. Бұл әлеуметтік желі беттерінде орналастырылған жарнамалық материалдарды әсері емес, мақсатты болып аудитория, бұл шын мәнінде байланысты. Өте сәтті әлеуметтік желілерде түрлі сурет-өнімдерін, халқтық қолданыс тауарлары жарнамалау болады. Жай сайттардың трафикті алу үшін әлеуметтік желілерді пайдаланады.
  Сонымен қатар біз әлеуметтік қызметтер мен ұсыныс жарнама әкімшілігі, мұндай облысы, қаласы, жынысы мен жасы бойынша нысанаға жері ретінде қосымша қызметтер, түрлі қосуға болады. Осылайша, сіз өз жарнамалық науқан басқару және осы параметрлер бойынша, жарнамалық материалдар әсері неғұрлым мақсатты және тиімді жасауға болады. Сондай-ақ, ол компания сайтында инновацияларды енгізу тиімділігі пайдаланушыларға қарсы бірегей келушілер орнату арқылы тексеруге болады атап өткен жөн. Skype енгізу тиімділігін бағалау қарастырайық — «Tesla» әлеуетті клиенттерге кеңес беру.
Ол тез және ыңғайлы, өйткені Статистикаға сәйкес, әлеуетті клиенттер денсаулық орталықтарының 77%, Интернеттен нақты клиниканың бар екендiгiн тануға, қалған 23% және т.б. журналдар, брошюралар, жарнама, радио арқылы ақпарат алуға Соңғы мәліметтер бойынша, веб-сайт бар клиент фирмалардың саны жоқ фирмалар қарағанда 38% -ға артық. Клиенттердің саны 30% -ға артты, тіпті, егер оптимистік даму сценарийі, бұл компания капиталын ұлғайтуға және одан да көп қаржылық тұрақты болуға, сондай-ақ олардың жалға беру көтеру және нарықта бәсекелестік артықшылыққа ие мүмкіндік береді.
Жоспарланған қызметті жүзеге асыру дейін және кейін өндірістік көрсеткіштері өзгерісін қарастырайық. Жоспарланған қызметті жүзеге асыру дейін және кейін өндірістік көрсеткіштері кесте 14 өзгерістер. 2013 2014 2015 1 шам орнатылған өнімдер, бірлік 300 480 520 2 шамдар қабат, бірлік 420 443 502 3-кесте шамы, бірлік 120 158 176 4 Галогендік шам бірлікті 1200 1298 1312 5 желдету жүйесі, бірлік 24 26 28 Қалай р / с № 15 (консультациялар индексі 2013 оптимистік сценарий (30%) Жай сценарий — , үстел 14 көріп «Tesla» Кесте 15 олардың тапсырыстарды орналастыру клиенттерінің ағынының ұлғаюымен байланысты өнімдерінің көлемін ұлғайту жоспарлап — Skype енгізілгеннен кейін ықтималдығы сценарийлерін есептеу клиенттердің%) ең нашар сценарий (7%) саны сатудан түскен 1072 кірістер 1 002 1 303 1 152 адам, мың рубль 720 936 828 770.4 Жалпы пайда, мың рубль 650 845 747.5 695.5 Таза табыс 223,4 мың рубль 290,4 256.9 239 Осылайша, шығындарды болмаған, біз 30-дан астам% -ға әлеуетті клиенттердің үлкен ағынын алу, Skype бойынша кеңесшілерге ғана құру шоттарын талап етеді. Әрине аналитикалық бөлігінде бұл тиімді жұмыс істемейді, бұл шын мәнінде әкеледі, «Tesla» командасы жеткілікті бірікті емес екенін анықталды істейді. Көптеген ұйымдар жақында операциялық персоналдың материалдық емес сипаттамалары үлкен маңыз берді.
Осындай материалдық емес сипаттамаларын мысал бола алады — адалдығы мен төзімділік, тәртіпті, ұқыптылық, сыпайылық, әлеуетті клиенттер мен жеткізушілер байланыс орнатуға мүмкіндігі. Корпоративтік мәдениетті жетілдіру бойынша ұсыныстар апталық және есепті кезеңнің соңында birifingov, жүргізу сұралады тиіс. Мұндай брифингтер пәрменін топтастыра үшін арналған ұжымдық ұйымдарды, сондай-ақ тікелей жедел шешімдерді қабылдауға және хабарлауға мүмкіндік береді. Соңғы жылдары Корпоративтік мәдениет «Tesla» қоспағанда жоқ ірі ұйымдар үшін өте маңызды құбылыс болды.
корпоративтік мәдениеттің мақсаты жұмысына командасының әсері, қызығушылығын және мотивациясын арттыру болып табылады. «Tesla» командасы ғимаратында өтеді ұсынды тренингтер кестесін қарастырайық. Кәсіпорын Түйіндеме оқыту бөлімінің оқыту бағдарламасы атауы 16 саны құнының мерзімді, мың рубль 1 өткізушілердің сату қатысушылардың мақсаты коммуникациялық дағдылар 2 Heron есебін жетілдіру кез келген кездейсоқ элементті 1.7.14 -29.07.14 18 сатуға ұсынылады Кесте (. 16-кесте қараңыз) стресс жоқ егжей-тегжейлі көбірек көңіл төлеуге мүмкіндік береді тыныс алу жүйесінің меңгеру байланысты оқыту, 22 жүктеме ұлғайған еңбек әкімшілігі оқыту 1.07.14-29.07.14 3 бөлімшесі нақты мақсаттар мен әкімшілік аппаратының 4 олардың техникалық-экономикалық негіздемесін 14.07.14-16.07.14 38 Шоғырландыру анықтауға бағытталған әкімшілік факторлар мен тұтынушыларды салыстыру, жұп бағынысты және ведомстволық бағынысты рөлі әкімшілік 19.07.14-20.07.14 28 сәйкестік 5 бағыныстылығының Қырыққабат сату Ойын рөлін ойнауға ұсынады Lion және Monkey әкімшілік және өндірістік бөлімдері рөлдік ойын,. Бұйрық өңдеу кезеңі мерзімі Сыйымдылығы бөлімі қабылдау мерзімі — Өндіріс Group жұмыс, команда бірлігі 1.09.14-29.09.14 21 кестеде 17 нақты тұтыну 6 ұжымдастыру қажет өнімдерінің негізгі қасиеттерін бірқатар оқшаулау 19 1.08.14-29.08.14 қабілеті Қолдану 1 күн 1 Сату қолдану өңдеу 1 күн 1 сату коммерциялық 2-3 Техникалық үйлестіру бөлімі 1 Сату Логистика жеткізу 3-7 күн 5 2 күн 4 желісін есепке алу 1 күн 1 шот-фактура 2 күн ұсынады 2 күн ұсынады 7 Логистика оқыту кейін Сіз тәулік уақытына орташа үнемдеу, техникалық бөлімі және сату бөлімінің қызметкерлерінің қызметін ретке мүмкіндік беретін уақытты үнемдеу саясаты бар. Осылайша, біз өндіру және ұсынылатын іс-қимыл экономикалық әсерлер әкеледі, өтініштердің саны артып өңделеді деп айтуға болады.
Бағдар ретінде, ол күнделікті міндеттерді шешуге бүкіл жұмыс күшінің сол хабардарлығын және қатысуын қамтамасыз ету үшін арналған жедел брифингтер, ұйымдастыру ұсынылды. Қорытынды Кәсіпорынның өндірістік қызметінің мақсаты — өнім шығару, оны іске асыру, сондай-ақ пайда табу. жабдықтау және сатып алу, тікелей өндірістік, қаржылық, маркетингтік, ұйымдастырушылық іс-шаралар: өндірістік процесс шаруашылық операциялардың тұрады. Кәсіпорынның басқару процесі шығындар мен нәтижелерін тұрақты салыстырғанда негізделген.
Әлеуметтік қорлар сілтеме процестер төлемдер талдау бухгалтерлік есепті ұйымдастыру аса маңызды мәселелердің бірі болып табылады. кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты жинақтау маңызды сәт өндірістік және қаржылық және маркетингтік қызметін арасында тікелей сілтеме сабақтастығын мониторингін жүргізу. Бұл байқау топтау және қаржы және маркетинг қызметінің шығындардың жалпы шығындардың бөлу арқылы әкімшілік жауапкершілікке жүзеге асырылады. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың ұйымдық қызметі оның мақсаты мен міндеттеріне сәйкес кәсіпорынның жұмыс істеуін қамтамасыз ету, маңызды өндірістік процесс болып табылады.
өнімнің өзіндік құнына, сондай-ақ сөзсіз ұйымдастырушылық іс-шаралар бойынша шығыстар. Олар, әдетте, үстеме болуы және ортақ номенклатурасы мақалалар мүмкіндік қарастырылады. Алайда, бақылау функцияларын ерекшелігі үстеме оларды бөлу және осы шығындар бойынша мониторинг жүйесін ұйымдастыруға мүмкіндік береді сыныптауды қолдану қажет. Бухгалтерлік есеп (екінші басылым) тиімділігін бағалау үшін пайдаланылатын көздер мен әдебиет жөнiндегi басшылықтың тізімі.

загрузка...