Ашық сабақ пәні: Алгебра
ЖҮКТЕУ

Балалар бүгінгі үйретіңіз қиын,
Ал бұрын бұл оңай болған жоқ.
Оқылды, санау, жазу, үйреткен:
«Бұл сиыр сүті береді.»
Century XXI — ғасырдың жаңалықтар
Century инновациялық, жаңалығы,
Бірақ ол мұғалім байланысты,
Қандай балаларға болуы қажет.
Біз сіздің сыныпта балалар тілеймін
күлкі мен махаббаттан жарық,
Сіздерге денсаулық және табыстар тілеймін
Инновациялар ғасыр, жаңалығы!
 «Сабақ бала аспаптық білім, ол өмірге емес қуаныш әкеледі. балаға сабақ, ақиқат түсіну көтереді бақыт қозғалысын ықпал етеді. Тек өмірі мен өз тағдырын «құрылысына таңдау еркіндігін алу үшін құралы құпиясын түсіну құралы ретінде құндылығы білу — Надежда ара-Eater дейді.
Мұндай сабақтар адамның ажырамас дамуына әсер мен білім үшін қазіргі заманғы талаптарға сай.
Қазіргі заманғы Сабақтың ерекшеліктері қандай
Қазіргі заманғы сабаққа тәсілдер: студент-бағдарланған, қызмет, құзыреті
салу, ол бұйрық, дәлелденген регламенттердің, пән, мұғалімі мойынсұну еңбексүйгіштік шәкірттерінің және тегін сабақ кездесуде сипатталатын қатаң сабақ қоштасу отырып жағдай болып табылады, сипаттамасы мәдениет шақыруымен дүниеге келеді, бірақ өздері, бірақ мұғалімдерді арқасында, — қазіргі заманғы сабақ болып табылады жағдай тегін сабақ.
Сабақтың жаңа технологиялар негізі қаланды Үш постулаттары:
«Сабақ, ақиқат ашылуы, балалар мен мұғалімдердің бірлескен іс ақиқат ақиқат пен түсіну үшін іздеу болып табылады.»
Сабақ балаға зияткерлік қызметтің тобының тәжірибесі береді.
«Сабақ Бала өмірінің бір бөлігі болып табылады, және бұл өмір сүретін адамзат мәдениетінің жоғары деңгейде орындалуы тиіс.»
мұғалім сыныпта өмір сүруге батылдық керек, мен балаларды қорқытып емес, өмірдің барлық көріністеріне үшін ашық.
3. «шындықты түсіну субъектісі ретінде Адам және сыныптағы пән өмір агенттері ретінде әрекет мақсаты мен ешқашан ретінде әрекет, әрқашан ең жоғары мәні болып табылады.»


Lesson — жан жұмысы болып табылады, және құрметпен баланың өзі көзқарасы, сондай-ақ олардың өз жеке оқытушылардың қарағанда жұмыс қиын.
қазіргі заманғы Сабақтың мақсаттары:
оқытушының міндеттері: жеке бала мен АКС қалыптастыру мақсаты-бағдарланған дамыту; негізгі мақсаттары
студенттердің міндеттері
Түрлері ECU:
— Жеке
— poznavatelnye
— regulyativnye
— kommunikativnye
Тұлға:
балалардың мәні бағытын қамтамасыз етеді: моральдық стандарттар білімі мен оларды ұстануға мүмкіндігі (өзара көмек, шыншылдық, жауапкершілік); этикалық сезім (кiнәлiлiгi, ар-ождан, ұят) олардың іс-әрекеттерін салыстыру қабілеті; ниеті мен олардың іс-әрекеттері моральдық өлшемі көре білу; ниет және қандай мән мен мағынасын қандай белгілі бір білімге ие сұраққа жауап қабілеті.
Заңдық,
оқу іс-шаралар жас студенттік ұйымның қамтамасыз етеді.
— Біз қазірдің өзінде білуге ​​және ұғынуға және бұл әлі белгілі емес, қандай негізінде оқыту миссиясын қабылдауға қабілеті ретінде Мақсаты-параметр;
іс-шаралар ретін анықтау қабілеті ретінде -planning;
— Іс-қимыл және көрсетілген стандарттарға оның нәтижелерін қалай салыстыру режимін бақылау мүмкіндігі;
— Оң уақытта оқыту акция бастау және аяқтау қабілеті ретінде Өзін-өзі реттеу;
— Өз іс-әрекеттерімен және қателерді қорытынды нәтижелері түзету қабілеті ретінде түзету;
— Үйренді болды түсіну қабілетін және не әлі қол жеткізудің деңгейін түсіне білу, үйрену қажет-ақ Өзін-өзі бағалау.
Қарым-қатынас
— Педагог және құрбыларымен (жұп, топ немесе командалық жұмыстың рөлдерді мысалы, бөлу) білім беру ынтымақтастықты жоспарлау;
— Өз ойларын білдіру үшін жеткілікті толықтығы мен дұрыстығын қабілеті;
— Шешім қабылдау үшін жанжалдарды шешу қабілеті, өздері үшін жауапкершілікті қабылдайды.
Танымдық: іс-әрекеттегі зерттеу, қажетті ақпаратты іздеу және таңдау, құрылымдау қамтиды; проблемаларды зерттелген мазмұны, логикалық операциялар, сондай-ақ операцияларды шешімдер модельдеу
Қазіргі заманғы оқу сабақтарының типологиясы
Жаңа білім немесе ЭКЮ сабағы негізгі тұсаукесері
Сабақ, бастапқы ECU және пәндік дағдыларын қалыптастыру субъектісі жаңа дағдыларды үйренуге
Сабақ қолдану тақырыбы ZUNov және ECU
Пән ZUNov және ЭКЮ сабақ қорыту және жүйелеу
Пән ZUNov немесе қамтамасыз ЭКЮ сабағы қайталау
Бақылау сабақ
Түзеткіш сабақ
Аралас сабақ
Дәстүрлі емес сабақтар
1. «концерт», «ойын», «әдеби салоны», «туристік», «мұражай-», «турнир», «Базар»
2. «брифинг», «баспасөз-конференциясы», «симпозиумы», «тұсаукесері», «съезд», «телекөпір», «дөңгелек үстел», «аукцион»
3. Кино, теледидар, бейне оқулықтар
4. өзін-өзі анықтау, өзін-өзі іске асыру сабақтар сабақтар
5. сабақ-тарихи портрет, сабақ-сот сабақ танысу
6. сабақ-талқылау сабақ проблемалық ізденістер, зияткерлік ой сабақ
7. Модульдік сабақ
реферат Сабақтың дамыту
Сабақ Focus
Орны оқулық бөлім
Сабақтың түрі
іс-оқытушылар мен студенттердің қызметіне Сабақтың мақсаты (2-деңгей: 1) студент үйренеді ... 2) Студент үйрену мүмкіндігіне ие болады ...)
5.Struktura сабақ: мұғалімнің кезеңі іс-шаралар, студенттік іс-қимыл
Сабақтың тиімділігін тексеру 6. нысандары
Бастауыш мектеп түзеу мектепте сабақтар Түйіндеме
Автор: Лидия Поздняков, бастауыш сынып мұғалімі, К.С. ҚФФ «VIII түрдегі Орел арнайы (түзету) білім беретін мектеп,» g.Orёl
Өнім сипаттамасы: Біз сізге Сабақтың әдістемелік ұсынамыз — бойынша Студияның хат «адамдар мен жануарлар бүркеншік аттары ірі әріптермен». Бұл сабақ арнайы (түзету) мектеп-нысан 8 оқитын (8-10 жыл) терең ақыл-есі қалыпты студенттерге арналған. Сабақтың негізгі мақсаты — тақырып бойынша нығайту және материалды қайталау.
Мақсаты: пән бойынша материалды шоғырландыру және қайталау.
Міндеттері:
— Білім беру: әріппен адамдар мен жануарлар бүркеншік хат тегi, аты, атаулар туралы студенттердің идеялар құру; қалыптастыру ұғымдар: бүркеншік жануарлар, аты, әкесінің аты; ғимарат ұғымдар жалғастыру — ұсыныс хат, дыбыс, слог; лексика;
— Білім беру: сөйлеу фонетикалық есту дамыту жөніндегі жұмысты жалғастыру; талдау және синтез операцияларының астам жұмыс; зерттелген материалды қорытынды жасауға үйренеді;
— Білім беру: жұмысына дәлдігін вакцинациялауды; еңбекқорлық тәрбиелеу; командада жұмыс; эстетикалық идеяларды генерациялау;
— Түзету: қолдың ұсақ моторикасын дамыту; фонематикалық есту қабілетін дамыту; сөйлеу Сөзімен студенттерді көтермелеу.
Жабдық: Сабақтың тақырыбы үстел, экран «Povtoryalki», «obyasnyalki», «Vybiralki», бүркеншік жануарлармен «үй» карточкалары, жеке сөздермен карточкалары ұсынысы тарапынан.
Сабақтың түрі: сабақ-студиясы (қайталағыш — сабақ қорытындылау).
Сабақ жоспары.
Дайындық бөлігінде 1...
   1.1. Уақытын ұйымдастыру.
   1.2. Студенттермен диалог мұғалімі.
Негізгі бөлігін 2...
   2.1. Алдыңғы білім жаңарту. Аударым 1 «Povtoryalki.»
   2.2. Өздік жұмыс. Transfer 2 «obyasnyalki.» Оқытушымен жұмыс істеу.
   2.3. Fizkultminutka.
   2.4. Оқытушымен жұмыс істеу. Transfer 3 «Vybiralki.»
   2.5. Шығармашылық жұмыс. Трансфер 4 «үй».
Қорытынды бөлімінде 3...
   3.1. Қорытындылау.
   3.2. Сыныпта жұмыс талдау.
   3.3. Сөйлеу мұғалімі жабу.
   3.4. Үй жұмысы.
Сабақтың кезеңдері
Не істеу
мұғалім
студенттер
1. дайындау
1.1.Organizatsionny уақыт
а. Балаларды Құттықтау.
б. Болуын тексеру
сабақ.

загрузка...