Азамат пен адамның әлеуметтік экономикалық еркіндігі мен құқығы
Ресей Федерациясында адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары теңдік негізінде жүзеге асырылады. , жеке саяси және әлеуметтік-экономикалық: адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтары үш негізгі топқа бөлуге болады. Экономикалық еркіндік — азаматтық қоғам мен заң үстемдігі маңызды элементі. Ресей Федерациясының Конституциясының 2-бап адам құқықтарын, таниды құрметтеуге және қорғауға мемлекет борышын жариялайды құқықтық принципін тұжырымдады.

Осылайша, өнер. Ресей Конституциясының 2 адамдық тұлғаның, демократия, мемлекет пен қоғамның өміршеңдігі бостандығына кепілдік береді. Диссертациялық жұмыстың талқыланды адамның және азаматтың негізгі экономикалық құқықтары мен бостандықтарын,: — Экономикалық еркіндік жеке, соның ішінде меншіктің барлық нысандарын мемлекет тарапынан қауіпсіздік пен қорғау жағдайында ғана мүмкін. Үкімет, қорғауға міндетті, оның органдары мен лауазымды адамдары арқылы, басқа жеке меншікке бірге, оның тұтастығын (өнер. Ресей Федерациясының Конституциясына 35) қамтамасыз етеді. — Жылжымайтын мүлікке иелік құқығы, ие, пайдалану және басқалармен жеке және бірлесіп оны қоқысқа меншік құқығын (. Art Ресей Федерациясының Конституциясына 35) мазмұны болып табылады. — Жерге азаматтар мен олардың бірлестіктерінің жеке меншік құқығы (өнер Ресей Федерациясының Конституциясына 36.). Адамның және азаматтың негізгі конституциялық әлеуметтiк құқықтар мен бостандықтарды: Ресей Федерациясының еңбек бостандығы (РФ Конституциясының 37-бап), ана мен баланы қорғау, отбасылық (Конституцияның 38-бап), тұрғын үй (РФ Конституциясының 40-бап), азаматтардың құқығы, қоғамдық денсаулық сақтау қорғау ( Ресей Конституцияның 41-бап), салауатты қоршаған ортаны (орыс Конституциясының 42-бабы) азаматтардың құқығы, білім алу құқығы (орыс Конституцияның 43-бабы). Мемлекеттік тиісті азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыру үшін жағдай, сондай-ақ оларды қорғау механизмдерін жасауға міндетті. Мұндай шарттар мен азаматтардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету үшін барлық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бөлігі болып табылады. зерттеу адамның және азаматтың экономикалық құқықтары мен бостандықтарын қорғау және көтермелеу мынадай кемшіліктерді анықтады: азаматтың іргелі құқықтарын қамтамасыз ету және қорғау 1. шаралары — Ресей Федерациясының лайықты өмір сүру құқығы толық мемлекеттік қамтамасыз етпейді асырылады: БҰҰ мәліметтері бойынша, біздің өмір сүру деңгейін ел (Малайзия мен Доминикан Республикасы арасында яғни) 60 орында тұр. Ресей азаматтары (т.б., коммуналдық салықтар төлейді емес) мемлекет өзі сияқты, бірдей жауапсыз істеу. Мысалы, Соттар адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын құрметтейді, және бұзылған жағдайда ең жылдам және толық қалпына қамтамасыз ететін нысанда өз қызметін жүзеге асыруға міндетті. Сондықтан қоғам мен мемлекет алдында тұрған міндеттердің бірі, әрбір мемлекеттік органның және лауазымды жүзеге асыру, сондай-ақ, тұтастай алғанда мемлекеттік олардың міндеттері болып табылады. 2. Азаматтар өз құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін міндетті ұлттық органының алдында олардың мәселелерін шешу мүмкін емес, бірақ іс жүзінде ол мәселе осы органның құзыретіне мүмкін емес жиі болып табылады, және бүгін кез келген мәселені шешу үшін алдын ала бар «телефон құқығы» емес Бұл өте маңызды. Түрлі мемлекеттік құрылымдардың санын осы өсуіне байланысты және орыс Конституцияда бекітілген сәйкес келтіруге, билікті бөлу принципі Ресей азаматтары жиі мемлекеттік қызметте болуына, не үшін жауапты дәл білмейді, кім әкеліп соқтырды, ал қандай жауапкершілік бойынша болды өз міндеттемелерін орындамаған жағдайда. 3. Мемлекеттік толығымен оның бастапқы конституциялық борышын жүзеге асыру мүмкін емес — жеке тұлғаның құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін. Мысалы, Ресей Федерациясының таныған адам құқықтарын қорғау жөнінде халықаралық органдарға көмек, іздеп адамдар саны, Адам құқықтары жөніндегі Еуропалық Сот. Мұндай шағымдар бірінші шешім Чернобыль апатын жоюшыларға, салдарын жоюға қатысқан Анатолий Burdov жағдайда 7-мамырда 2002 жылғы шығарылды. Он жыл құтқарушы жоғалған денсаулығы үшін өтемақы алады емес еді: Ресей мүліктің әділ сот талқылауы және қорғау өтініш берушінің құқығын бұзған деп кінәлі деп танылған. Еуропалық сот басқа да мәселелерді қарады, «Ресей қарсы Калашников», «Ресейге қарсы Ryabykh», «Ресейге қарсы Смирнов», т.б. Ол біріншіден, үміткерлер қайда үлкен сомалар қажет болған жағдайда, себебі мемлекеттік барған, өз азаматтарының қауіпсіздігін қамтамасыз назар аудару керек екенін көрсетті, ал соттың тәжірибесінде ол кезде наградалар осындай өтемақы жағдайлар болды. Екіншіден, кез келген осындай шешім — басқа заттардың арасында, кейінгі жағдайларда көрініс, мемлекеттің беделін соққы. Әлеуметтік және экономикалық адам құқықтарын бұзатын және өте көп Ресей Федерациясының шешу керек мәселелері: 1. Ресейде терроризм мен экстремизмнің өсуі. Кейбір ғалымдар адамның қозғалысы мен қауіпсіздік еркіндігін шектеу, адамдардың жаппай қырылуына әкеп қылмыстар үшін қылмыстық жауапкершілік беріктендіру қолдайды. Ресей геосаясат мінді нәтижесінде 2. Мұндай босқындардың, мигранттардың, ішкі орын ауыстыруларды ретінде адамдардың көптеген санаттарын қалыптасады. Онда мемлекет өте өзекті міндет болып отыр шет елдерде, құқықтарын қорғау мен бостандықтарын отандастарды. — арнайы әлеуметтік қолдау мен қорғауды қажет көше балалары, үйсіз, жұмыссыз және т.б.: Ресейдегі экономикалық және әлеуметтік реформалардың салдары жаңа әлеуметтік топтары азаматтардың дәстүрлі санаттарына бірге анықтады. Психологиялық оңалту және мамандандырылған емдеу (нашақорлықтан зардап шегетін, атап айтқанда адам, адам әлеуметтік қорғалмаған жағдайында депрессия және суицид ұшыраған) мұқтаж адамдардың саны артып келеді. 3. Тағы бір әлеуметтік фактор Ресей қоғамда шиеленісті өсуін тудырады және құқықтары мен бостандықтарын қорғау институтының жетілдіруді талап етеді — ішкі және сыртқы көші-қон жандандыру: шетелдік қызметкерлердің пайызы жоғары, біздің елден кетуге кім, яғни және ішкі көші-қон жоғары үлесі. Жергілікті халықтың үшін, мигранттар, білім беру және медициналық мекемелерде жүктемені тұрғын үй сұранысты арттыру, еңбек нарығындағы бәсекелес болу. Зейнеткерлік жастағы адамдарды ағыны әлеуметтік шығындарды арттырады. Serious шиеленіс деп аталатын еңбек заңсыз көші-қонға жасайды. 4. Ресей мигранттардың өсуі 5. жандандыру қылмыстық құрылымдар құлдыққа адамдарды түрлендіру ... ұлттық шовинизм мен нәсілшілдікке қозғалысын жандандыру туғызды. 6. проблема т.б., клондау және эвтаназия, аборт заңдастыруға және гей некеге, жыныстық азшылық қамтамасыз ету азаматтық және саяси құқықтар беретін сондай-ақ осындай мәселелерді шешу болып табылады Осы мәселелерді шешу үшін өз жолын баруға бар, парламент осы мағынада рөлі Ресей, сондай-ақ, атқарушы және соттар қазіргі орыс қоғам мен адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін осы институт барабар тетігін негіздерін моральдық және құқықтық негіздерін қалыптастыру айтарлықтай өсуі керек болады. себебі, сыбайлас жемқорлыққа шақырады мемлекеттік аппарат, қолданыстағы ұйымдастыру реформалау қажет Ресей Федерациясының лайықты өмір сүру құқығы — 1. азаматтың негізгі құқықтарын қамтамасыз ету және қорғау проблемасын шешу үшін: азаматтардың бірінші, келуі бүгін. Зерттеу мынадай шараларды ұсынды Мемлекеттік қызмет және мемлекеттік қызметшілердің мансаптық даму емес, олардың кәсіби дағдылар мен іскерлік дағдыларын қарағанда, мемлекеттік органның басшысының жеке қарым-қатынас туралы көбірек тәуелді; екіншіден, әрекетсіз бұрынғы мораль және идеологиялық әсер, мемлекеттік аппарат қызметкерлерінің мінез-реттейтін және осы органдарда бұзу, сыбайлас жемқорлық пен еркін кедергілерді салып, жаңа әлі қалыптасқан жоқ; Жазасыз өз міндеттерін қоғамдық лауазымды адамдарының Үшіншіден, жиі бұзушылықтар. 2. ішінара Ресей Федерациясының Үкіметі қызметі мен федералдық атқарушы органдар туралы ақпаратқа қол жеткізуін қамтамасыз ету туралы Ресей Федерациясы Үкіметінің қаулысы ақпандағы 12, 2003, N 98 «шешу үшін арналған, олардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін міндетті мемлекеттік органда өздерінің азаматтардың сұрақтарына, шешу мәселесі, «мемлекеттік қызмет, ашық және жұртшылық үшін ашық болды, қамтамасыз ету үшін бағытталған. Ол осы органдардың қызметі туралы ақпаратқа қол жетімділігін қамтамасыз ету, сондай-ақ жүйелі Ресей заңнамасында көзделген барлық арқылы атқарушы билік қызметі туралы азаматтарға хабарлап федералдық атқарушы билік органдарының міндеті бекітілген. Жалпыға қолжетiмдi ақпараттық жүйелер орналастыру үшін қажетті Үкiметтiң қызметін және атқарушы билік федералды органдарының туралы ақпарат тізіміне сәйкес, кез келген азамат т.б. федералдық атқарушы билік құрылымы, оның міндеттері мен функцияларын, департаменттер, туралы ақпаратты ала аласыз Ресей мемлекетінің азаматтарының құқықтарын қорғау конституциялық борышын орындау үшін 3. тиімді шаралар кешенін қабылдау қажет: біріншіден, нақты қолданыстағы заңдар мен өзге де нормативтiк құқықтық көрсетілген конституциялық борышын көрсетеді. Мемлекеттік қызметшілер мемлекетке іске асыру бағытында дәл өз міндеттерін білу қажет. Бір денеден аудару арқылы жеке мекен-жайы нақты адам құқықтары мәселелері ажырау мүмкіндігін болдырмауы; екіншіден, әрбір мемлекеттік қызметшінің құзыретін көрсету және өкілеттік қайталануын әкеп емес, мемлекеттік аппараттың төмендету, білім мен жауапсыздыққа аясын дәл жалғастыру; Үшіншіден, ол орындамаған немесе өз міндеттерін тиісті емес орындау үшін мемлекеттің қызмет көрсету болып табылатын кез келген лауазымды адамдардың, әкімшілік қылмыстық және өзге де жауаптылықта тарту қажет; Төртіншіден, «Оның және басқалар» негізінде кадрларды іріктеу алдын алу және саяз адамдарды мемлекеттік кеңсесінің байланыс болдырмау үшін мемлекеттік қызметті реформалау жалғастыруда. Ресей Федерациясының қазіргі заманғы кезеңде 4. көшіп-қонушылардың проблемаларын шешу үшін белгілі бір шаралар қабылданды:. Қатаң ережелер федералдық заңнаманы бұза отырып, жиі Ресей Федерациясы мен басқа да ресейлік азаматтығы туралы және шетел азаматтарға жаңа федералдық заңдардың қабылдануы, көші-қон тәртібі жалпы байқалады Ресей Федерациясының субъектілерінің саны. Арнайы федералдық заң мигранттардың мәртебесін анықтау қажет: көші-қон мәселесі тек шетелдік азаматтардың, азаматтығы жоқ адамдардың құқықтық мәртебесін реттеу арқылы болуы мүмкін шешу мигранттардың құқықтық мәртебесін анықтау үшін; заңсыз (жасырын) көші-алдын алу және қарсы күрес жөніндегі заңды шараларды күшейту; көші-қон туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілікті бекітіңіз; халықаралық көші-қон саласындағы Ресей Федерациясының ынтымақтастық, шетелде ресейлік азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, сондай-ақ басқа да мигранттардың нысандарын анықтау.


Кез келген заманауи мемлекет азаматтардың құқықтарын қорғау ерекше рөл мемлекетке беріледі. Тиісті конституциялық ережелері мен белгілі бір дәрежеде адвокатура үкіметтің қатысу дәрежесін көрсететін ағымдағы заңнамасының ережелерiне сәйкес құқықтарын мемлекеттік қорғау. Ең демократиялық конституция өз азаматтарын қорғауға мемлекеттердің негізгі немесе бастапқы жауапкершілік ретінде көрсетіледі. Мысалы, «мемлекет басты міндеті» деп аталатын Португалия Республикасы Конституциясының 81-бап, қызметтің әртүрлі салаларында ұлттық саясатты дамыту арқылы сияқты жариялады. Сайып келгенде, осы міндеттемелерді іске асыру жеке тұлғаның қаржылық жай-күйін, оның дамуын, олардың әлеуметтік және рухани VAVO талаптар қанағаттандырудан жақсарту үшін арналған. ТМД Конституциясына және Балтық азаматтардың құқықтарын қорғау мемлекеттің міндеттемесі баса назар аударады. Конституцияның 3-бабының 2-бөлігі екенін көздейді «адам құқықтары мен бостандықтары және олардың кепілдіктер мемлекеттің мазмұны мен бағытын анықтау. Мемлекет өз қызметі үшін жеке тұлғаға жауапты болып табылады. Қабылдау және адам құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету мемлекеттің басты міндеті болып табылады».
заң қазіргі орыс теориясы дамуының маңызды бағыттары, сайып келгенде, Ресей Федерациясының Конституциясында бекітілген қорғау практикасын жетілдіру байланысты құқықтың жалпы теориясының прикладная бағдарлама функциясын жүзеге асыру үшін адамның және азаматтың бағдарланған негізгі құқықтарын теориясының дамуына, сондай-ақ басқа да танылған адам құқықтары мен бостандықтарын қамтиды және азамат. Осындай теориясы құру қолданыстағы заң доктринасының негізделуі тиіс, сондай-ақ әділет адам құқықтары практика тәжірибесі туралы ойлануға анық.
Жоғарыда қорытынды біліктілік жұмысының тақырыбының өзектілігін анықтайды.
Зерттеу нысаны баптарында 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 48, Ресей Федерациясының Конституциясына 53 сипаты адамның және азаматтың әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтарын реттеу теориясы мен практикасын қамтиды құқықтарын, бостандықтары мен кепілдіктер мемлекеттің реттеу және қамтамасыз ету қатысты.
зерттеу біліктілігін тақырыбы адамның және азаматтың әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтары болып табылады.
Осы Диссертациялық жұмыстың мақсаты адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын әлеуметтік-экономикалық кепілдіктер реттеу және жетілдіру бойынша ұсынымдарды әзірлеу қатысты заңнаманың құқықтық мәртебесін зерттеу болып табылады.
Диссертациялық жұмыстың жылы нысаналы мақсатына сәйкес және мынадай проблемалар шешілді:
— , Қалыптастыру Оқытылатын және Конституцияның тұрғысынан адам құқықтары мен бостандықтарын тұжырымдамасы
— Құқық қорғау жүйесінің әлеуметтік-экономикалық құқықтарын орны,
— Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, әлеуметтік және экономикалық құқықтарын негізгі түрлерін айқындайды,
— Адам және азаматтың құқықтары әлеуметтік-экономикалық кепілдіктер бойынша заңнаманы қолдану негізгі проблемалары.
ғылыми талдау және синтез, салыстыру әдісі: Зерттеудің әдіснамалық негізі келесі әдістердің жиынтығы болып табылады.
Зерттеудің теориялық және эмпирикалық негізі әдебиет, мерзімді басылымдар, монографиялар, заңдар мен нормативтік актілер ғылыми болды.
ғылыми проблема зерттелу дәрежесі. Бұл ретте біз адамның негізгі құқықтарын қорғау өзекті мәселелері бірқатар ұстанымдарды (әлеуетті нормативтік бар, беделді, яғни жалпыға танылған) заң доктринальных жалпы теориясы болмауы атап өтуіміз керек. толыққанды құқықтық доктринаның қалыптастыру үшін шешілетін негізгі міндет — біздің заң ғылымдарының түбегейлі жаңа барысында және заңды ойлау құқықтық түріне Ресей Федерациясының қолданыстағы Конституция шеңберінде дамыту тән. Қазіргі уақытта заң legistskih-позитивтік дәстүрге шын мәнінде әлі ішкі құқықтық теориясын басым болып табылады. Табиғи заңға позитивистские құқықтық ойлау қосылу үшін әрекет, өйткені заң осы екі түрі механикалық муфталар Эклектикалық сипаты бар Үдемелі ретінде, ол толық әзірлей алар еді, оның негізінде және құқықтың жалпы теориясы және қолданыстағы заң доктринасын, қамтитын екі оң құқық бойынша, заң бір тұжырымдамасын жұмыс істемейді және табиғи адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын стандартты мәні, заң шеңберінде толық pozitivatsii бере емес.
Осы тақырыпты ғылыми жаңалығы арнайы монографиялық деңгейде құқықтары мен бостандықтарын үшін экономикалық кепілдіктер реттеу мәселелері, зерттелген емес болып табылады. Осы проблемаларды кешенді ғылыми дамуы әлі бағаланды жоқ.
Қорғауға ережелер:
Ресей мемлекетінің азаматтарының құқықтарын қорғау конституциялық борышын орындау үшін 1. тиімді шаралар кешенін қабылдау қажет:
 нақты қолданыстағы заңдар мен өзге де нормативтiк құқықтық азаматтық қызметшілердің көрсетілген конституциялық баж көрсетеді;
 әрбір мемлекеттік қызметшінің құзыретін көрсетеді, ол мемлекеттік аппарат қысқартуға жалғастырады;
 орындамаған немесе өз міндеттерін тиісті емес орындау үшін мемлекеттің қызмет көрсету болып табылатын кез келген лауазымды адамдардың, әкімшілік қылмыстық немесе басқа да жауапкершілікке әкеп;
 «оның және басқа да '' негізінде Персоналды іріктеудің болдырмау және саяз адамдарды мемлекеттік қызметке арналған ерекшелікті соққы.
2. Арнайы федералдық заң мигранттардың жағдайын анықтау: мигранттардың құқықтық мәртебесін анықтау үшін; заңсыз (жасырын) көші-алдын алу және қарсы күрес жөніндегі заңды шараларды күшейту; көші-қон туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілікті бекітіңіз; халықаралық көші-қон саласындағы Ресей Федерациясының ынтымақтастық, шетелде ресейлік азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, сондай-ақ басқа да мигранттардың нысандарын анықтау.
3. проблема т.б., клондау және эвтаназия, аборт заңдастыруға және гей некеге, жыныстық азшылық қамтамасыз ету азаматтық және саяси құқықтар беретін сондай-ақ осындай мәселелерді шешу болып табылады Осы мәселелерді шешу үшін өз жолын баруға бар, парламент осы мағынада рөлі Ресей, сондай-ақ, атқарушы және соттар қазіргі орыс қоғам мен адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау үшін осы институт барабар тетігін негіздерін моральдық және құқықтық негіздерін қалыптастыру айтарлықтай өсуі керек болады.
Орындалатын жұмыстың нәтижелерін теориялық және тәжірибелік маңыздылығы экономикалық кепілдіктер адам құқықтары мен бостандықтары реттеу Конституцияның пайдалану үшін негіз жақсарту үшін оған алдын ала анықталады.
Бұл қағаз үш бөлімнен, тоғыз бөлімнен, енгізу және қорытындыда соңғы біліктілік ұстанымын ұсынады.

Кіріспе 3
Мекеме 7 ретінде адамның және азаматтың құқықтарын 1-тарау Әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтары
1.1. адамның және азаматтың құқықтары жүйесі 7
1.2. Тұжырымдама, табиғат, мазмұны мен адамның және азаматтың 10 әлеуметтік-экономикалық құқықтарын қалыптастыру
1.3. Құқық қорғау жүйесінің 15 әлеуметтік-экономикалық құқықтарын орналастырыңыз
Ресей Федерациясының 19 Конституциясында адам мен азаматтың 2-тарау Әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтары
2.1. адамның және азаматтың 19 негізгі экономикалық құқықтары мен бостандықтары
2.2. Негізгі конституциялық әлеуметтiк құқықтар мен бостандықтарды 22
Экономикалық және әлеуметтік құқықтары мен бостандықтарын 34 қорғау және іске асыру үшін конституциялық және құқықтық кепілдіктерін тетігі 3-тарау
3.1. адамның және азаматтың 34 әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтарын тетігін ұғымы және құрылымы
3.2. Конституциялық соттардың 44 құқықтары мен бостандықтарын onomicheskih конституциялық әлеуметтік-эк қорғау
3.3. Қоғамдағы 51 тұлғаның әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтарының халықаралық-құқықтық реттеу
3.4. Адамның және азаматтың әлеуметтік-экономикалық құқықтары мен бостандықтарын кепілдіктер: ұғымы және жіктелуі. Жалпы және ерекше (құқықтық) 61 кепілдік
Қорытынды 65
Библиографиялық тізім 72

Нормативтік акт

1. Конституция Российской Федерации от 12.12.1993 года // Российская газета. — 1993. — № 237.
2. Гражданский Кодекс Российской Федерации (часть первая) № 51-ФЗ от 30.11.1994 // Собрание законодательства РФ. — 1998. — № 7
3. Гражданский Процессуальный Кодекс Российской Федерации № 138-ФЗ от 14.11.2002 // Российская газета. — 2002. -№ 220
4. Федеральный Закон № 63-ФЗ «Об адвокатской деятельности и адвокатуре в Российской Федерации» от 31.05.2002 // Российская газета. — 2002. -№100
5. Федеральный Закон № 188-ФЗ «О мировых судьях в Российской Федерации» от 17.12.1998 // Собрание законодательства Российской Федерации, 1998. -№ 51. — ст. 6270
6. Федеральный Конституционный Закон № 1-ФКЗ «О судебной системе Российской Федерации» от 31.12.1996 // Собрание законодательства Российск ой Федерации, 1997 . -№ 1. -ст. 1
7. Закон РФ от 21.07.1993 N 5485-1 «О государственной тайне» // Собрание законодательства Российской Федерации, 1997. — № 41. — ст. 4673
8. Указ Президента РФ от 30.11.1995 № 1203 «Об утверждении перечня сведений, отнесенных к государственной тайне» // Собрание законодательства РФ", 1995. — № 49. — ст. 4775
9. Указ Президента РФ от 19.11.2002 N 1336 «О федеральной программе Реформирование государственной службы Российской Федерации» // Собрание законодательства РФ, 2002. — № 47. — ст. 4664

загрузка...